مقام پیشین صهیونیست: اهداف نتانیاهو در غزه غیرقابل دستیابی است

تهران- ایرنا- رئیس پیشین اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی گفت که اهداف نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در غزه غیرقابل دستیابی و نابودی حماس غیرممکن است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از رسانه های صهیونیستی، «اهارون زئیفی» افزود: باید برای جنگ در غزه اهداف واقعی تعریف شود.

وی اضافه کرد: باید این سخن را فراموش کنیم که دستگاه های اطلاعاتی ما از همه چیز در غزه اطلاع دارند.

در همین حال، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که رؤسای دستگاه های اطلاعاتی این رژیم از زمان آغاز جنگ، سه بار از نتانیاهو برگزاری جلسه مشترک را برای بررسی سناریوهای مختلف برای آینده و اداره غزه درخواست کرده اند که با مخالفت نخست وزیر این رژیم روبرو شد.

منابع خبری رژیم صهیونیستی سه‌شنبه از اختلاف شدید در کابینه جنگ این رژیم در خصوص زمان انتقال به مرحله سوم جنگ غزه خبر دادند.

تأکید بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بر این استوار است که جنگ با سرعت فعلی تا پایان ژانویه (اوایل اسفندماه) ادامه یابد.

نتانیاهو بتازگی اعلام کرد جنگ بهای سنگینی دارد که با جان نیروهای‌ خودمان آن را می پردازیم اما تا زمان پیروزی بر حماس، آن را متوقف نخواهیم کرد.

وی افزود: نیروهای‌مان در عمق غزه پیشروی می کنند و به جنگ تا زمان پیروزی بر حماس ادامه می‌دهند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با وجود تظاهرات روزانه علیه کابینه اش در سرزمین‌های اشغالی ادعا کرد: دستیابی به اهداف تعیین شده برای جنگ، زمان‌بر خواهد بود و نیروهای‌مان، اسرائیلی‌ها و کابینه شان، متحد و مصمم به ادامه جنگ تا پایان کار حماس هستند.

این در حالی است که «بنی گانتس» وزیر جنگ پیشین و «گادی آیزنکوت» دیگر عضو کابینه جنگ بر این باورند که باید ارتش رژیم اسیراییل هرچه سریعتر به مرحله سوم جنگ وارد شود.

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی به نقل از آیزنکوت و گانتس گزارش داد که ارتش ماموریت خود را در برخی از جاها به پایان رسانده و نیازی به آن نیست که یک تیپ کامل نظامی در آنجا مستقر باشد و خواستار آغاز انتقال به مرحله بعدی جنگ هستند.

این دو مقام صهیونیست اعلام کردند که انتقال به مرحله سوم جنگ این امکان را فراهم می‌کند که ساکنان غزه از محل‌هایی که ارتش در آنجا هنوز عملیاتی را انجام نداده، منتقل شوند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha