تصادف زنجیره‌ای ۱۴ خودرو در آزادراه شیراز - اصفهان
تصادف زنجیره ای آزاد راه شیراز - اصفهان

آباده - ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آباده از توابع استان فارس گفت: به دنبال بارش برف و یخبندان، تصادف زنجیره‌ای  ۱۴ خودرو در کیلومتر ۲۰ جاده ایزدخواست به خسروشیرین در محور آزادراه  شیراز - اصفهان به وجود آمد که خوشبختانه این حادثه هیچگونه تلفات جانی در پی نداشت.

علی سعادتمند شامگاه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه در ساعت ۱۹ شنبه رخ داد که ۱۳ نفر از سرنشینان خودروها مصدوم شدند.

وی افزود: هشت نفر از مصدومان در محل حادثه به صورت سرپایی مداوا و پنج نفر هم به مرکز درمانی ایزدخواست و سپس به شهرستان آباده منتقل شدند.

سعادتمند اظهار کرد: تنها پس از ۱۵ دقیقه نیروهای امدادی در محل حادثه حاضر و برای اسکان احتمالی آن ها تعداد ۶۰ تخته پتو و ۱۵۰ عدد کنسرو ارسال شد.

تصادف زنجیره‌ای ۱۴ خودرو در آزادراه شیراز - اصفهان
تصادف زنجیره ای آزادراه شیراز - اصفهان

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آباده دامه داد: با تلاش‌های نیروهای امدادی هم اکنون محور آزادراه باز و تردد در جریان است، شهرداری ایزدخواست نیز نسبت به هماهنگی مسجد جهت اسکان مسافرین، طبخ نان و فراهم کردن اقلام مورد نیاز اقدام نمود.

به گزارش ایرنا آزادراه شیراز - اصفهان که در سال ۱۳۹۲ آغاز شده بود پس از تامین اعتبار از سوی دولت سیزدهم در شش قطعه به طول ۲۱۲ کیلومتر، بیستم مهرماه سال جاری با حضور رییس جمهور افتتاح شد.

تصادف زنجیره‌ای ۱۴ خودرو در آزادراه شیراز - اصفهان
آزاد راه شیراز -اصفهان

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha