۱ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۴۷
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85329613
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

هواشناسی وزش باد شدید و بارش پراکنده باران برای همدان پیش بینی کرد

همدان- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: با فعالیت سامانه ضعیف بارشی از امروز تا روز دوشنبه بارش‌های خفیف و پراکنده باران به ویژه برای مناطق غربی و جنوبی استان پیش بینی می شود.

محمدحسن باقری شکیب روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی هواشناسی، طی ساعاتی از روزهای شنبه و یکشنبه علاوه بر بارش‌های پراکنده وزش باد نسبتا شدید در اکثر نقاط استان مشاهده می‌شود.

وی ادامه داد: از بعد از ظهر دوشنبه تا پایان هفته آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان افزود: به دلیل افزایش ابرناکی افزایش ۲ تا چهار درجه ای دمای کمینه هوا در استان تا اواسط هفته پیش بینی می شود.

باقری شکیب اظهار کرد: بیشینه هوای استان در شبانه روز گذشته در اسدآباد و بهار با ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما نیز در بهار با ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

وی افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر و پنج درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha