۱۳ هزار متر مربع زمین برای ساخت مرکز بستر درمانی مارگون اختصاص یافت

یاسوج- ایرنا-مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از سالها انتظار مردم شهرستان مارگون،۱۳هزار متر مربع زمین برای ساخت مرکز بستر درمانی ۱۵ تختخوابی شهر مارگون اختصاص یافت و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار قرار گرفت.

محمد راستا روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در یاسوج اظهار کرد: بنا به درخواست مردم شهرستان محروم مارگون ۱۳ هزار متر زمین جهت احداث مرکز درمانی (بستر درمانی و یا بیمارستان) در اختیار علوم پزشکی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: مارگون، شهرستان نوپایی بوده و نیاز ضروری است که این مرکز درمانی هر چه سریع تر احداث شود.

وی عنوان کرد: هر کمکی در این رابطه نیاز باشد راه و شهرسازی استان پای کار خواهد بود.

تمامی کارهای مطالعاتی و طراحی نقشه برای ساخت این بستر درمانی تهیه شده و عملیات اجرایی آن به زودی در ۲ طبقه و با پیش بینی ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه آغاز می شود.

مردم شهرستان ۲۱ هزار نفری مارگون برای استفاده از امکانات درمانی فاصله ۶۰ کیلومتری شهر مارگون تا یاسوج را سفر می کنند و راه اندازی این زیرساخت ها گامی ارزشمند برای سلامت مردم این منطقه است.

آزمایشگاه تشخیص طبی شهر مارگون پارسال با ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال احداث و به مرحله بهره برداری رسیده است.

مارگون با جمعیتی حدود ۲۱ هزار نفر در مسافت حدود ۶۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد واقع گردیده است و حدود ۱۷ هزار نفر از جمعیت این شهرستان جدید روستایی و بالای سه هزار و ۵۰۰ نفر نیز جمعیت شهری دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha