۹ هزار و ۷۵۴ متقاضی چهارمحال و بختیاری برای تسهیلات ودیعه مسکن نام‌نویسی کردند

شهرکرد- ایرنا- سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح ودیعه مسکن گفت: تاکنون برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن در استان ۹ هزار و ۷۵۴ متقاضی نام‌نویسی کرده‌اند.

به‌گزارش ایرنا، خدایار باقری روز چهارشنبه در خصوص آخرین وضعیت تسهیلات پرداختی ودیعه مسکن در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: تاکنون پنج هزار و ۱۴۷ فقره تسهیلات ودیعه مسکن برابر در مجموع به‌مبلغ ۲ هزار و ۱۰۵ میلیارد و۶۰۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

وی افزود: متقاضیان برای نام‌نویسی تسهیلات ودیعه مسکن به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کنند.

باقری در خصوص شرایط دریافت این تسهیلات تصریح کرد: مستأجران حتماً باید اجاره‌نامه دارای کدرهگیری و شرایط وام سامان‌دهی را نیز داشته باشند؛ یعنی وام یا امکانات یارانه‌ای از طرف دولت در بخش زمین یا مسکن نگرفته باشند، صاحب ملک نباشند و از سال ۱۳۸۴ هیچ‌گونه سابقه خرید و فروش ملک نداشته باشند.

وی یادآور شد: این افراد همچنین باید سرپرست خانوار و دارای پنج سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا باشند.

به گزارش ایرنا، سقف پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن از سوی شبکه بانکی کشور از ۴۰۰ هزار میلیارد ریال به ۸۰۰ هزار میلیارد ریال و همچنین مبلغ تسهیلات فردی ودیعه مسکن و بهسازی و نوسازی مسکن به حدود ۲ برابر با مصوبه شورای پول و اعتبار افزایش یافت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha