۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۲
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85326372
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹ میلیارد ریال برای پیشگیری از بیماری‌های دامی در مهران هزینه شد

ایلام - ایرنا - معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی دامپزشکی ایلام از هزینه ۹ میلیارد ریالی در حوزه پیشگیری از بیماری‌های دامی در شهرستان مرزی مهران طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ایوب دارابی روز سه شنبه در دیدار با معاون عمرانی فرمانداری مهران اظهار داشت: طی یک سال گذشته اقدامات فراوانی در شهرستان مهران در حوزه پیشگیری از بیماری‌های دامی توسط دامپزشکی انجام شده است.

وی افزود: اعتبار هزینه شده برای پیشگیری از بیماری‌های واگیردار دامی و بیماری‌های مشترک انسان و دام شامل خرید و تجویز واکسن‌های آبله، بروسلوز، تب برفکی، طاعون نشخوارکنندگان کوچک، هاری، شاربن، خرید سم و سمپاشی بوده است.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی دامپزشکی استان ایلام یادآور شد: برنامه‌ها و طرح‌های دامپزشکی در شهرستان مهران با توجه به اینکه از نوع طرح‌های مستمر سالیانه هستند تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

دارابی بیان کرد: بیش از ۵۰ درصد ارائه خدمات مایه کوبی دام ها به بخش خصوصی دامپزشکی در قالب برون سپاری طرح ها واگذار شده و با توجه به مستمر بودن طرحهای تملک دارایی های دامپزشکی، این عملیات ها تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

شهرستان مرزی مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha