۲۸۰ میلیارد ریال برای تکمیل دانشگاه آزاد اسلامی مهریز یزد نیاز است+فیلم

یزد- ایرنا- رییس دانشگاه آزاد اسلامی مهریز یزد گفت: ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ۲ طرح عمرانی نیمه تمام این دانشگاه در شهرستان نیاز است.

به گزارش ایرنا، " سید محمد حسینی همت آبادی " روز دوشنبه در نشستی با خبرنگاران شهرستان با اشاره به اینکه این طرح‌ها بیش از ۱۰ سال سابقه دارد افزود: ساختمان اداری، آموزشی در وسعت ۲۵۰۰ مترمربع با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی و سوله فرهنگی و آموزشی که همکاری خیران برای اتمام آنها ضروری است.

وی ادامه داد: ساختمان اداری و آموزشی در چهار طبقه و دارای بخش‌های مختلف است که با بهره برداری از آنها نقش مهمی در تحقق اهداف دانشگاه و خدمت به دانشجویان دارد.

این مسئول بیان کرد: سوله فرهنگی و آموزشی در وسعت ۳۰۰ مترمربع حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در صورت همراهی خیران نیز برای تکمیل آن که ضروری است اقدام مناسب به عمل می‌آید.

حسینی بیان کرد: اعتبارات دانشگاه آزاد اسلامی در حدی نیست که بتوان از محل آنها نسبت به تکمیل طرح‌های نیمه تمام اقدام کرد و چشم انتظار همراهی خیران هستیم.

ایجاد رشته دکترا پیگیری می‌شود

وی به ظرفیت‌های مختلف این دانشگاه اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون بیش از ۱۶۰ نفر دانشجو در رشته‌های کاردانی تا کارشناسی ارشد در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند و برای افزایش رشته‌ها و حتی در مقطع دکترا پیگیری می‌شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی مهریز تاکید کرد: تعامل هرچه بیشتر دانشگاه با صنعت و حل نیروهای انسانی آنها جزو اهداف مهمی است که در این خصوص تاکنون جلسات، رایزنی و هماهنگی‌های مختلف انجام شده است.

حسینی بیان کرد: تاکنون از دانشگاه آزاد اسلامی مهریز بیش از چهار هزار نفر در رشته‌های مختلف دانش آموخته شدند و این رویه با قدرت ادامه دارد.

وی گفت: انجام کارهای فرهنگی در کنار برنامه‌های آموزشی و عمرانی جزو رویکرد مهم این دانشگاه است که تاکنون اقدام شده و همچنان ادامه دارد.

همچنین دکتر " مهدی اسلام زاده " معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی مهریز ضمن ارائه گزارش در خصوص اقدامات انجام شده، همکاری خبرنگاران برای اطلاع رسانی برنامه‌های این مجموعه را خواستار شد.

همچنین دکتر " سید عباس طباطبایی " مسئول دفتر فرهنگ و معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی مهریز به اهمیت وحدت حوزه و دانشگاه به عنوان ۲ سنگر مهم نظام و انقلاب اسلامی اشاره و تقویت آنها را خواستار شد.

در پایان این نشست به سوالات خبرنگاران شهرستان پاسخ داده شد.

در مهریز سه مرکز آموزش عالی با حدود سه هزار دانشجو فعال است.

مرکز این شهرستان با ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha