۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۷
کد خبرنگار: 2082
کد خبر: 85325776
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

هند از خنثی‌سازی طرح عملیات تروریستی داعش خبر داد

تهران- ایرنا- آژانس تحقیقات ملی هند از خنثی کردن طرح عملیات گروه تروریستی داعش و حمله به خانه‌های امن تروریست‌ها در ۴ ایالت این کشور خبر داد.

به گزارش ایرنا از روزنامه هندوستان تایمز، این آژانس دولت هند امروز دوشنبه اعلام کرد که به ۱۹ محل در ۴ ایالت یورش برده و ۸ عامل شاخه «بلاری» گروه تروریستی داعش از جمله میناز ملقب به «دکتر سلیمان» سرکرده این گروه را دستگیر کردند.

عملیات آژانس تحقیقات هند ضمن خنثی کردن طرح‌های این گروه برای اقدام‌های تروریستی به توقیف مواد منفجره از جمله سولفور، پتاسیم نیترات، اتانول و باروت و همچنین پول و اسناد مجرمانه دیگری منجر شد.

کمتر از ۱۰ روز پیش در ۱۸ آذر ماه نیروهای امنیتی هند در یک عملیات گسترده‌ ۱۵ تروریست عضو داعش را در شهرهای مختلف این کشور دستگیر کردند.

عملیات چند روز پیش در ۴۴ نقطه در هند، در منطقه پادگا بوریوالی در شهر تانه، شهر پونه در ایالت مهارشترا و بنگلور در کارناتاکا انجام شده است. این ۱۵ نفر به سازماندهی عملیات در هند و یا تشکیل گروه و جذب نیرو در این کشور مضنون بودند.

این حملات به عنوان بخشی از تلاش‌های مداوم آژانس تحقیقات ملی هند برای از میان بردن تلاش‌های داعش برای انجام اقدامات خشونت‌آمیز تروریستی و گرفتن جان افراد بی‌گناه انجام شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha