برپایی نمایشگاه عرضه محصولات مشاغل خانگی در دماوند

دماوند - ایرنا - نمایشگاه مشاغل خانگی در قالب ۴۵ غرفه توسط بانوان توانمند مناطق مختلف شهری و روستایی برپا شده تا محصولات تولیدی خود را با قیمت مناسب و رقابتی در این نمایشگاه عرضه کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دماوند روز چهارشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه مشاغل خانگی اظهار کرد: در این نمایشگاه انواع محصولات تولیدی مشاغل خانگی بانوان توانمند شامل خشکبار، میوه خشک، گل طبیعی، اکسسوری، ظروف دست ساز سفالی، البسه و بافت، مواد خوراکی، فرش و قالیچه و گلیم دست بافت و اقلام مورد نیاز شب یلدا با قیمت خانگی و رقابتی عرضه می‌شود.

محمدامین خدایاری ادامه داد: این نمایشگاه از امروز ۲۲ تا ۳۰ آذر ماه دایر است که با هماهنگی به عمل آمده با مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرغ و گوشت با تعرفه دولتی نیز در آن عرضه خواهد شد.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دماوند به اقدامات صورت گرفته توسط این نهاد برای مشاغل خانگی اشاره کرد و گفت: با توجه به ترک تشریفاتی که در این سال‌ها توسط قانونگذار صورت گرفته، علاقمندان می‌توانند از طریق سامانه مجوز مشاغل خانگی، درخواست خود را ثبت کنند و پس از دریافت مجوز در حوزه فعالیت خود، مشغول بکار شوند و پس از آن نیز تسهیلات کم بهره چهار درصد مشاغل خانگی بهره مند شوند.

برپایی نمایشگاه عرضه محصولات مشاغل خانگی در دماوند

خدا یاری به تسهیلات پرداختی این نهاد به مشاغل خانگی اشاره کرد و ادامه داد: تا کنون در سطح شهرستان دماوند، چهار هزار مجوز مشاغل خانگی صادر شده که در مدت سه سال گذشته توانسته‌ایم این عدد را افزایش داده بطوریکه در سال ۱۴۰۰، ۱۱ فقره پرداخت به مبلغ حدود ۳۰ میلیارد ریال، در سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۵۰ میلیارد ریال و امسال نیز تاکنون ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره پرداخت شده است.

از عموم شهروندان دماوندی دعوت به عمل می‌آید از نمایشگاه مشاغل خانگی بازدید کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha