معاون سیاسی استانداری خراسان‌شمالی بر تکمیل زیرساخت‌های انتخابات تاکید کرد

بجنورد-ایرنا- معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: سرعت دادن به تامین ارتباط پایدار شعب اخذ رای استان و ایجاد زیرساخت های لازم در این زمینه باید مورد توجه مسولان قرار گیرد. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن ناهیدی روز چهارشنبه در نشست ستاد انتخابات استان با تاکید بر تجهیز شعب اخذ رای به فیبر نوری اظهار کرد: تامین فیبر نوری بخشداری ها و پایداری های شبکه یکی از الزامات در برگزاری انتخابات است، این امر باید با همراهی دستگاه های مربوط سریع تر انجام شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه خراسان شمالی هم در این نشست با اشاره به اجرای زیرساخت فیبر نوری و ارتباطات رادیویی در نقاط مختلف استان گفت: بهره برداری از هشت دیزل ژنراتور در شهرستان های مختلف برای تامین پایداری ارتباطات از جمله اقدامات در این زمینه است.

رسول علی اصغرپور اظهار کرد: در فاز اول اجرای فیبر نوری ۴۲۰ کیلومتر اجرا شده و از فاز دوم این طرح هم ۱۰۰ کیلومتر به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اتصال ۳۴۲ سایت از ۳۷۶ سایت همراه اول استان به فیبر نوری خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا پیش از برگزاری انتخابات تمامی روستاهای استان از اینترنت ۴G برخوردار شوند.

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه خراسان شمالی از ایجاد ۱۰ سایت جدید همراه اول و ارتقای پنج سایت دیگر در استان خبر داد و افزود: اهالی ۷۰ روستای استان در یک سال گذشته از اینترنت پرسرعت بهره مند شدند.

معاون سیاسی استانداری خراسان‌شمالی بر تکمیل زیرساخت‌های انتخابات تاکید کرد

نصب ۹۱ سایت ارتباطی در دولت سیزدهم

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی هم گفت: ۹۱ سایت مخابراتی از ابتدای دولت سیزدهم در استان نصب و ۱۳۱ روستا به شبکه اینترنت پرسرعت متصل شدند.

سیدعلی مرتضوی اظهار کرد: تا پایان سال جاری هم ۲۵ سایت ایرانسل در استان اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان شمالی هم گفت: پیشنهاد می شود بررسی آمادگی دستگاه ها برای برگزاری انتخابات، مانورهایی برگزار شود.

حسن چاهی اظهار کرد: شاخص میزان قطعی برق به ازای هر مشترک در سال در این استان ۷۶ دقیقه است در حالی که میانگین این شاخص در کشور ۴۰۰ دقیقه گزارش شده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سالجاری برگزار می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha