معاون استاندار لرستان: محرومیت با مشارکت مردم در میدان ریشه‌کن می‌شود

خرم آباد _ ایرنا _ معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: محرومیت‌ها با مشارکت واقعی مردم ریشه کن خواهد شد و هر جا که مردم پای کار بوده‌اند، موفقیت‌ها و پیروزی‌های چشمگیر حاصل شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احسان یاوری روز چهارشنبه در آیین نکوداشت و تجلیل از موسسه‌های خیریه و تشکل‌های مردمی با تسلیت ایام فاطمیه (س) بیان کرد: تجربه تاریخی نشان داده هرجا مردم را در امور مشارکت داده و زمینه را برای حضور آنان در پروژه‌ها فراهم کردیم، موفقیت‌ها بیشتر بوده است.

وی افزود: حمایت از گروه های مردم نهاد در دولت سیزدهم به طور ویژه دنبال شده و به عنوان بازوان توانمند مسوولان از هرگونه حمایتی از این عزیزان دریغ نخواهیم کرد.

معاون استاندار لرستان یادآور شد: رفع محرومیت تنها با به میدان آمدن مردم انجام خواهد شد و دولت هم باید کمک کند اما محرومیت واقعی با مشارکت مردمی ریشه کن می‌شود.

یاوری در ادامه با اشاره به ددمنشی رژیم صهیونسیتی در فلسطین تاکید کرد: جهان اسلام امروز اتفاقات بزرگی که نماد آن مقاومت مردم غزه در برابر تمام عوامل استکبار جهانی بوده و تمام حق در برابر تمام ظلم و باطل ایستاده است.

وی ادامه داد: تمام آزادگان عالم در عرصه بین الملل افتخار آفرینی می کنند و استکبار را به زانو درآوردند.

معاون استاندار لرستان عنوان کرد: وحشی‌گری و ددمنشی اسراییلی ها که مظلومان را به خاک و خون می کشاند که حدود ۱۹ هزار نفر و بیش از نیمی زنان و کودکان هستند و نهادهای بین المللی مدعی حقوق بشر چشم را به این جنایات بسته اند.

وی گفت: چرا اجازه صدور یک قطعنامه محکومیت نمی دهند و این مظلومیت در آینده استکبار جهانی را به تزلزل در خواهد آورد و نتیجه این اتفاقات در آینده اهتزاز پرچم لا اله الا الله خواهد بود.

وی افزود: طوفان الاقصی برخواسته از فرهنگ عاشورایی است ، کجا هستند آنان که گفتند تمام توان نظامی ایران با یک دکمه آمریکا از بین می رود.

وی ادامه داد حماس ۷۰ روزه اسرائیل را زمین گیر کرده است و باید به داشته های خود اعتماد کنیم و مقاومت همیشه پیروز است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha