۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۸:۲۸
کد خبر: 85320731
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه دستگاه خودروی شوتی در ساوه توقیف شد

۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۸:۲۸
کد خبر: 85320731
سه دستگاه خودروی شوتی در ساوه توقیف شد

ساوه - ایرنا - فرمانده انتظامی ساوه گفت: ماموران این فرماندهی در یک عملیات منسجم موفق به توقیف سه دستگاه خودروی شوتی و کشف حدود چهار میلیارد ریال کالای قاچاق شدند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ " مجتبی جمالی" روز چهار شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کردد: با ادامه یافتن طرح های عملیاتی پلیس در برخورد با خودروهای شوتی، ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوه در عملیاتی مشترک، سه دستگاه خودروی سواری شوتی را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: پس از بازرسی از این خودروها، چهار هزار و ۲۲۸ عدد لوحه، یک هزار و ۱۶۰ عدد لوازم ورزشی قاچاق کشف شد.

جمالی با بیان اینکه ارزش کالاهای مکشوفه بنا بر اعلام کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی حدود چهار میلیارد ریال ارزیابی شده است، اظهار داشت: در این عملیات سه نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی ساوه با تاکید بر استمرار طرح های عملیاتی مبارزه با قاچاق به صورت برنامه ریزی شده در تمام نقاط شهرستان، خاطر نشان کرد: سعی و تلاش پلیس بر این است که بیش از گذشته با همکاری و همدلی مردم و دیگر سازمان های مرتبط با این پدیده مقابله شود.

جمالی گفت: در عملیاتی دیگر در راستای مبارزه با ورود کالای قاچاق، ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوه از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شده و اقدامات لازم را در این زمینه آغاز کردند .

وی خاطر نشان کرد: پس از شناسایی و توقیف کامیون، در بازرسی از آن ۲ دستگاه ژنراتور فاقد هر گونه مدارک معتبر قانونی به ارزش ارزش سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha