برگزیدگان مسابقه ملی «سهم من از جوانیِ ایران» مشخص شدند

تهران - ایرنا- مدیر امور فرهنگی و روابط عمومی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با بیان اینکه برگزیدگان مسابقه ملی «سهم من از جوانیِ ایران» با محوریت جمعیت و خانواده مشخص شدند، گفت: جوایز منتخبان این رویداد فرهنگی به صورت نمادین در حرم رضوی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

به گزارش ایرنا از بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، رهام رضائیان روز سه شنبه اظهار داشت: برای برگزیدگان مسابقه ملی کتابخوانی «سهم من از جوانیِ ایران» جوایزی به ارزش 500 میلیون ریال شامل دو هدیه ۵۰ میلیون ریالی، یک هدیه ۴۰ میلیون ریالی و ۷۲ هدیه ۵ میلیون ریالی در نظر گرفته شده است.

رضائیان خاطرنشان کرد: مسابقه ملی کتابخوانی «سهم من از جوانیِ ایران» به مناسبت روز ملی جمعیت توسط دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت و با همکاری موسسه فرهنگی هنری شهید روحی با هدف از حمایت از جمعیت و خانواده و تشویق به فرزندآوری برگزار شده است.

مدیر امور فرهنگی و روابط عمومی بنیاد ۱۵ خرداد با اشاره به برگزاری این رویداد در سطح کشور ادامه داد: این مسابقه در دو بخش بزرگسالان به صورت آنلاین و بخش ویژه کودکان و نوجوانان در قالب ارسال نقاشی با موضوع سهم‌ من از جوانی ایران برگزار شده است.

وی افزود: تعداد ۲۵ هزار و ۴۸۶ نفر در بخش کتابخوانی و ۵۲۶ نفر نیز در بخش نقاشی این مسابقه شرکت و در نهایت تعداد ۲ هزار و ۶۷۵ نفر در بخش کتابخوانی و ۱۶۰ نفر از کودکان و نوجوانان در بخش نقاشی به مرحله قرعه‌کشی راه پیدا کرده‌اند که جوایز همه منتخبان به آنان تقدیم شده است و روز پنج‌شنبه این هفته - 23 آذر - نیز جایزه پنج نفر از برگزیدگان در شهر مقدس مشهد به صورت نمادین اهدا می‌شود.

برگزیدگان مسابقه ملی «سهم من از جوانیِ ایران» مشخص شدند

رضائیان اظهار داشت: مسابقه ملی کتابخوانی «سهم من از جوانیِ ایران» بر مبنای کتاب «هفت خان خیالی» نوشته سحر فرهادی برگزار شده است. این کتاب پژوهشی در باب ارتباط معیشت و تربیت فرزند صالح و پاسخی به دلواپسی‌های فرزندآوری و فرزندپروری است.

مدیر امور فرهنگی بنیاد ۱۵ خرداد درباره محتوای این کتاب نیز توضیح داد: رزق و برکت، ترس از فقر و فرار از فرزندآوری، تأثیر رفاه و سختی در تربیت، عوامل موثر بر هدایت و تربیت، چالش مادری، خانه‌داری و اشتغال و مدیریت هزینه‌های فرزندآوری و فرزندپروری از مباحث مطرح شده در کتاب «هفت خان خیالی» است.

رضائیان تاکید کرد: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بر اساس مسئولیت‌ها و رسالت‌های خود در حوزه خانواده و جوانی جمعیت، از برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری در این حوزه‌ها حمایت‌های مادی و معنوی می‌کند.

به گزارش ایرنا، بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه جمعیت فعالیت‌هایی را آغاز کرده است؛ تولید و پخش پنج فیلم کوتاه در حوزه جمعیت و خانواده با عنوان های فیلم‌های کوتاه تولد، قاب زندگی، سکوت، بازی بد و چیکو برای نمایش در شبکه تلویزیونی «ایران جوان» و شبکه‌های رسانه ملی، حمایت از مادران باردار و خانواده‌های دارای چند قلو از دیگر فعالیت‌های این ستاد در حوزه جمعیت و خانواده است؛ همچنین این بنیاد در ساخت خوابگاه های دانشجویی و مدرسه

سازی پیشرو است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha