۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۰۴
کد خبر: 85318173
T T
۹۷ نفر

برچسب‌ها

۶۷۰ کیلوگرم تریاک در کرمان کشف شد

۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۰۴
کد خبر: 85318173
۶۷۰ کیلوگرم تریاک در کرمان کشف شد

کرمان - ابرنا - فرمانده انتظامی استان کرمان از توقیف یک دستگاه وانت حامل ۶۷۰ کیلوگرم تریاک در عملیات بامدادی پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.  

به گزارش شامگاه یکشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس کرمان، سردار ناصر فرشید در این خصوص گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با انجام اقدامات دقیق اطلاعاتی از عبور یک دستگاه وانت حامل محموله سنگین موادمخدر از حوزه جنوب به مقصد مرکز استان مطلع و طی یک عملیات شبانه در محور جیرفت-کرمان مستقر شدند.

وی افزود: استقرار همرزمان انتظامی در این محور و پایش نامحسوس خودروهای عبوری تا ساعاتی پس از نیمه شب ادامه داشت تا اینکه وانت مورد نظر مشاهده و با سرعت عمل تیم های مستقر در ادامه این مسیر متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از این وانت ۶۷۰ کیلوگرم تریاک کشف و طی این عملیات شبانه و فوق العاده سرعتی 2 متهم را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی کردند.

استان کرمان به دلیل همجواری با استان های مرزی شرق کشور محل تردد قاچاقچیان و قاچاق انواع مواد مخدر به سایر نقاط کشور است که در راه مبارزه با این پدیده خانمانسوز متحمل هزینه های انسانی و مادی فروانی می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha