۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۷
کد خبرنگار: 1425
کد خبر: 85317606
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰۰ مبلغ روحانی " فرهنگ فاطمی" را در ایلام تبیین می کنند

ایلام - ایرنا - معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام از اعزام ۱۰۰ مبلغ روحانی همزمان با ایام فاطمیه دوم با هدف تبیین فرهنگ فاطمی در نقاط مختلف این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام "منوچهر رئیسی" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعداد مبلغ از هفته جاری در استان مستقر و برنامه های تبلیغی خود را آغاز کرده اند.

وی با ذکر اینکه از این تعداد روحانی ۶۰ مبلغ غیر بومی در قالب گروه تبلیغی با تخصص تبلیغ دانش آموزی فعالیت دارند، افزود: ۴۰ مبلغ نیز بومی استان، مقیم قم بوده که به همراه سایر روحانیون در مناطق مختلف استان مستقر شده اند.

وی مکان اجرای برنامه های تبلیغی این مبلغان را با سه اولویت مسجد، محله و مدرسه عنوان کرد و گفت: این افراد تا ۲ روز بعد از شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مناطق مختلف استان با اجرای فعالیت های فرهنگی و تبلیغی حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام رئیسی اقامه نماز جماعت، بازخوانی سیره حضرت فاطمه زهرا(س)، نقش بانوی ۲ عالم در تحقق پیوندهای اجتماعی و بیان مادرانه‌های حضرت زهرا(س) برای امت اسلام و تبیین معجزه مادری و نشر خوبی‌ها را از جمله مهم‌ترین محور برنامه های تبیینی این مبلغان برشمرد.

وی برگزاری عزاداری ها در اماکن مذهبی و برپایی روضه های خانگی را از دیگر برنامه های ایام فاطمیه دوم در این استان عنوان کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha