۱۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۷
کد خبر: 85315728
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده یزد: مجلس به دنبال حل دغدغه‌های مردم است

یزد- ایرنا- نماینده مردم یزد، اشکذر ، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس با کمک دولت و مسئولان به دنبال حل دغدغه‌های مردم و جامعه است و ماموریت دینی، ملی و انقلابی خود را انجام می‌دهد.

به گزارش ایرنا، "محمد صالح جوکار " امروز در جمع نمازگزاران نمازجمعه یزد افزود: مجلس شورای اسلامی تمام وقت و تلاش خود را صرف تحقق منویات مقام معظم رهبری و فعالیت جدی برای انجام امور و کمک به مردم، نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

وی به منویات مقام معظم رهبری در خصوص مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: معظم له این مجلس را انقلابی خطاب کردند و هدف کمک به مردم و حل مسائل و نیازهای کشور است.

این نماینده مجلس بیان کرد: در سال آخر که نمایندگان مجلس شورای اسلامی خدمت رهبری معظم رسیدند ایشان از اقدامات و عملکرد مجلس راضی بودند و این مدال افتخار را که نسبت به مجالس گذشته کم یاب است اهدا کردند.

جوکار بیان کرد: هدف نمایندگان مجلس شورای اسلامی همواره پیگیری مطالبات مردم و نظام و تحقق توصیه‌های مقام معظم رهبری بوده و ادامه می‌دهد.

جوکار گفت: این مجلس از ابتدای شروع کار بر اساس نقشه راه و با نگاه به سیاست‌های کلی که رهبری معظم در طول سال های گذشته در عرصه اقتصاد، مسایل اجتماعی، زیست محیطی و در حوزه‌های انتخابات تعیین کرده بودند حرکت و اولویت بندی و نسبت به مسائل کشور اقدام کرد.

وی با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید مدرس و روز مجلس گفت: شهید مدرس در حقیقت نماینده راسخ ملت و شجاع در بیان حق و حقیقت و مدافع حقوق مردم بود و فاقد هرگونه مصلحت اندیشی بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha