۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۱
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85312398
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برترین‌های چهار وزن نخست لیگ برتر وزنه‌برداری کشور مشخص شدند

اهواز - ایرنا - نفرات برتر چهار وزن نخست رقابت‌های لیگ برتر وزنه‌برداری جوانان و بزرگسالان کشور مشخص شدند.

به گزارش ایرنا مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری کشور در رده سنی جوانان و بزرگسالان از روز ۱۳ آذرماه به مدت سه روز به میزبانی باشگاه مناطق نفت‌خیز جنوب در اهواز برگزار خواهد شد.

رقابت‌های رده سنی بزرگسالان با حضور تیم‌های ذوب آهن، ملی حفاری، مناطق نفتخیز جنوب، نیروی زمینی، عقاب نیروی هوایی و رعد پدافند بوشهر و رده سنی جوانان نیز با شرکت تیم‌های ملی حفاری اهواز، مناطق نفت خیز جنوب، عقاب نیروی هوایی، نیروی زمینی و مقاومت گیلان برگزار می‌شود.

در پایان روز اول این پیکارهای رده سنی جوانان، در دسته ۵۵ کیلوگرم سینا محمدی از تیم مناطق نفتخیز جنوب، محمدرضا غالبی از تیم ملی حفاری و علی علیدادی از تیم عقاب نیروی هوایی به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در همین رده سنی و در دسته ۶۱ کیلوگرم نیز شایان احمدنژاد از تیم مناطق نفت‌خیز، امیرحسین زمانی از تیم نیروی زمینی و متین محمدی از تیم عقاب نیروی هوایی اول تا سوم شدند همچنین در دسته ۶۷ کیلوگرم رده سنی جوانان ابوالفضل خاکباز از تیم مناطق نفت‌خیز، عرفان آقایی و سینا شعبانی هر ۲ از تیم عقاب نیروی هوایی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در دسته ۷۳ کیلوگرم رده سنی جوانان نیز کوروش پیری از تیم ملی حفاری، محمدمهدی دواسری از تیم عقاب نیروی هوایی و محمدیاسین مردانه از تیم نیروی زمینی به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رده سنی بزرگسالان و در دسته ۵۵ کیلوگرم پیام دهقانی از تیم ذوب آهن، حسن گل پرور از یتم ملی حفاری و محمد چاپاش از تیم مناطق نفتخیز به ترتیب اول تا سوم شدند در همین رده سنی و در دسته ۶۱ کیلوگرم نیز شایان احمدنژاد از تیم مناطق نفت‌خیز، مهراب دواسری از تیم ذوب آهن و امیرحسین رستمی از تیم نیروی زمینی مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در دسته ۶۷ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان حافظ قشقایی از تیم ذوب آهن، شاهرخ عقیلی خواه از تیم ملی حفاری و ابوالفضل خاکباز از تیم مناطق نفت‌خیز اول تا سوم و در دسته ۷۳ کیلوگرم نیز رضا باغی و حسین نجفی از تیم رعد پدافند و محمدمهدی دواسری از تیم عقاب نیروی هوایی مقام اول تا سوم این دسته را به خود اختصاص دادند.

در هفته نخست مسابقات بزرگسالان تیم های مناطق نفت خیز جنوب و ملی حفاری در مکان دوم و چهارم جدول رده بندی قرار گرفتند همچنین در رده سنی جوانان تیم های مناطق نفت‌خیز و ملی حفاری در جایگاه اول و سوم قرار گرفتند.

این پیکارها با حضور اکثر ملی پوشان کشورمان در جریان بوده و با استقبال پرشور علاقه‌مندان وزنه‌برداری همراه است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha