بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

زاهدان- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از اجرای طرح پیشگامان امنیت انتظامی چهار، در ۲۲۵ نقطه از این استان خبر داد و گفت: در این زمینه یک تن و ۴۷۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

مرتضی جوکار روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این طرح پس از کار اطلاعاتی و عملیاتی متعدد و منسجم در سیستان و بلوچستان توسط مأموران پلیس پیشگیری به انجام رسید.

وی افزود: در اجرای این طرح یک‌هزار و ۶۶۷ متهم دستگیر، ۴۴ قبضه انواع سلاح غیرمجاز جنگی و شکاری کشف و بیش از ۹۷ هزار لیتر سوخت قاچاق نیز از قاچاق منابع ملی جلوگیری شد.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به جلوگیری از ورود اتباع بیگانه به کشور، ادامه داد: پلیس استان در اجرای این طرح با اشراف اطلاعاتی موفق شدند تعداد ۵۷۳ نفر از مترددین غیرمجاز را که از مرز گذر کرده و وارد کشور شده بودند را دستگیر کنند.

وی اظهار کرد: مقدار یک تن و ۴۷۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این طرح کشف و در این رابطه ۲۲۳ معتاد و خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر در این طرح دستگیر شدند.

جوکار گفت: ارزش اموال مکشوفه قاچاق در فضای حقیقی بنا به گفته کارشناسان بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی به برخورد جدی با خودروهای ناهنجار در جامعه و توقیف ۲۲ دستگاه خودروی شوتی اشاره کرد و افزود: پلیس سیستان و بلوچستان در راستای برخورد با وسائط نقلیه متخلف و فاقد پلاک تعداد ۲۶۲ خودرو و موتور سیکلت را توقیف و روانه پارکینگ کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از تداوم طرح‌های عملیاتی و ضربتی و فوریتی پلیس پیشگیری در این استان خبر داد و تأکید کرد: طرح‌های عملیاتی در جهت برقراری نظم و امنیت و آرامش شهروندان اجرا خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha