فرمانده انتظامی شاهرود: فضای مجازی بستر مناسب بیان مطالبه‌های عمومی نیست

شاهرود - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه رسانه‌ها پل ارتباطی مردم با مسئولان هستند، گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه مطالبات مردمی را قبل از هرگونه اقدام به ویژه بیان در فضای مجازی به نیروی انتظامی انعکاس دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ علیرضا شائینی روز یکشنبه در نشست خبری که در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد، افزود: مطالبات مردمی در صورت انعکاس به موقع، در کمترین زمان ممکن رسیدگی می‌شود.

وی با بیان اینکه انتشار برخی مطالبه‌ها در فضای مجازی شایسته نیست، ابراز کرد: برخی افراد سودجو در این بستر به دنبال منافع خود هستند و از هرگونه اقدامی دریغ نمی‌کنند.

سرهنگ شائینی با اشاره به اینکه برخی حواشی تمرکز و توان نیروی انتظامی را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد، اظهار کرد: رسیدگی به این حواشی غیرواقعی در فضای مجازی در اصلِ کار نیروی انتظامی فاصله ایجاد می‌کند.

فرمانده انتظامی شاهرود: فضای مجازی بستر مناسب بیان مطالبه‌های عمومی نیست

رضایتمندی مردم در اولویت کاری نیروی انتظامی است

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شاهرود تصریح کرد: اولویت کار نیروی انتظامی جلب رضایتمندی مردم است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

وی با بیان اینکه راهبرد نیروی انتظامی شاهرود تعامل با مردم، دستگاه‌های اجرایی و نهادها است، افزود: طی سه ماه گذشته با عملکرد به موقع این نیرو وقوع جرم سرقت در شهرستان کاهش یافت.

سرهنگ شائینی تحقق خواسته‌ها و دغدغه‌های مردم را مهمترین وظیفه نیروی انتظامی خواند، ابراز کرد: اتخاذ شگردهایی به منظور پیشگیری از جرایم و آگاهی مردم در دستور کار است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شاهرود از تمامی خبرنگاران خواست با هماهنگی روابط عمومی این نیرو اخبار مربوطه را انتشار دهند.

وی تاکید کرد: کاربران فضای مجازی اخبار را با راهبرد آرام‌سازی اذهان عمومی بارگذاری کنند تا باعث التهاب در جامعه نشود.

سرهنگ شائینی با اشاره به اینکه برقراری امنیت تنها با نیروی انتظامی نیست، اظهار کرد: ۲۵ نهاد در موضوع برقراری امنیت متولی هستند که حلقه پایانی آن دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه برخی مولفه‌ها به مانند بیکاری نرخ جرم را بالا می‌برد، افزود: نرخ جرایم در شاهرود نسبت به شهرهای همجوار کمتر است، اما برخی افراد با بزرگ‌نمایی موضوعات به دنبال این هستند تا احساس امنیت در این شهرستان را به خطر بیندازند که باید این موضوع مدیریت شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شاهرود تصریح کرد: اگر کارهای فرهنگی در جامعه به درستی انجام شود، فعالیت‌های نیروی انتظامی کاهش می‌یابد.

شهرستان شاهرود با بیش از ۲۲۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha