گاز مونواکسید کربن جان یک نفر را در سرپل‌ذهاب گرفت
عکس آرشیوی است

قصرشیرین-ایرنا - رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از وقوع یک مورد گاز گرفتگی در شهر سرپل‌ذهاب خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد.

«مسعود قلعه سفیدی» روز شنبه‌ در گفت و گو با ایرنا با اعلام جزییات این خبر زمان وقوع این حادثه که در محله کوییک شهر سرپل ذهاب رخ داد را امروز ظهر اعلام کرد و افزود: در این حادثه یک آقا با هویت معلوم بر اثر استنشاق و خفگی ناشی از مونواکسید کربن جان باخت.

وی اظهار کرد: پس از حضور نیروهای امدادی و پلیس جسد متوفی به پزشکی قانونی ارجاع و در این راستا پرونده ای برای بررسی جزییات بیشتر تشکیل شد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: این دومین مورد فوتی ناشی از خفگی با گاز مونواکسید کربن در سال جاری است که در اولین مورد که هفته گذشته رخ داد در شهرستان هرسین سه عضو یک خانواده شامل یک مرد و ۲ زن بر اثر استنشاق گاز منواکسید کربن دچار خفگی منجر به فوت شدند.

قلعه سفیدی به شهروندان توصیه کرد در فصل سرما در هنگام استفاده از سیستم‌های گرمایشی نکات ایمنی را رعایت کنند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد که از مجموع ۲۲۶ روستای این شهرستان ۲۰۹ روستا دارای سکنه و ۱۷ روستای منطقه واقع در حریم مرز خالی از سکنه هستند.

استان کرمانشاه با بیش از ۲۴ هزار کیلومتر مربع وسعت دارای ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۳۵ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha