۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۲
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85307496
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروژه آبرسانی به ۱۳ روستای دهستان داجیوند ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با بیان اینکه پروژه آبرسانی به ۱۳ روستای دهستان داجیوند ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: ۳۲۰میلیارد ریال برای تکمیل پروژه ایستگاه پمپاژ داجیوند به کهره تخصیص یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «حسن بهرام‌نیا» روز پنجشنبه در سفر به شهرستان هلیلان در جریان بازدید از پروژه آب شرب دهستان داجیوند، با بیان اینکه این شهرستان تنش آبی شدید داشت، اظهار کرد: ۲۸ روستای این شهرستان با مشکل تامین آب شرب مواجه بودند که طی چندین ماه به ۱۳ روستای بخش جزمان از توابع این شهرستان آبرسانی شد.

وی افزود: پروژه آبرسانی به ۱۳ روستای دهستان داجیوند نیز ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در آینده نزدیک این پروژه مورد بهره برداری قرار می گیرد.

استاندار ایلام عنوان کرد: پروژه آبرسانی به ۱۲۸ روستای استان با اعتبار ۵۰۴ میلیارد تومان با مشارکت قرارگاه بسیج سازندگی بیش از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام با اشاره به مشکل تنش آبی در سه شهرستان هلیلان، چوار و ملکشاهی امسال برطرف می شود، بیان کرد: ۵۲۰ میلیارد ریال برای پروژه های آبرسانی هلیلان اختصاص یافته است.

«پرویز ناصری» بیان کرد: به زودی مشکل تنش آبی در روستاهای شهرستان هلیلان برطرف می شود.

۳۲۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه ایستگاه پمپاژ داجیوند به کهره تخصیص یافت

استاندار ایلام در ادامه سفر به شهرستان هلیلان، از پروژه ایستگاه پمپاژ داجیوند به کهره بازدید کرد.

پروژه آبرسانی به ۱۳ روستای دهستان داجیوند ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

وی در جریان این بازدید گفت: کار مطالعه و طراحی این پروژه با هدف آبی کردن ۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی هلیلان از سال ۸۷ شروع و عملیات اجرایی آن نیز از سال ۹۰ شروع شد.

استاندار ایلام اظهار کرد: این پروژه از پروژه‌های بزرگ آبی سازمان جهاد کشاورزی در استان است که به ۲ فاز اولیه و ثانویه تقسیم شده است.

بهرام‌نیا افزود: کل کارهای ابنیه ای و سازه ای این پروژه به اتمام رسیده و تلاش می‌شود تا پایان سال جاری فاز اول آن به بهره‌برداری برسد.

وی کل اعتبار این پروژه را ۷۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: از این میزان اعتبار، ۳۲۰ میلیارد ریال در دولت سیزدهم به این پروژه اختصاص یافته و ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی آن در دولت فعلی محقق شده است.

معاونین استاندار و جمعی از مدیران کل استانی، دکتر بهرام‌نیا را در این سفر همراهی می‌کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha