۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۶
کد خبرنگار: 1357
کد خبر: 85305881
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حمله دوباره وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی به نتانیاهو

تهران-ایرنا- «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ اسبق و رئیس حزب موسوم به «یسرائیل بیتنو» رژیم صهیونیستی بار دیگر به نخست‌وزیر این رژیم به خاطر ترس او از اجرایی کردن تهدیدهایش علیه رهبران مقاومت حمله کرد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری صهیونیستی «ایزرائیل تایمز»، «آویگدور لیبرمن» با اشاره به گزارش یک رسانه فرانسوی که نوشته بود «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به قطر اطمینان داده که رهبران حماس در این کشور را ترور نخواهد کرد، گفت: نتانیاهو در گذشته نیز به رهبران حماس مصونیت داد و با طرح های عملیاتی برای ترور آنها مخالفت کرد.

«بن کاسپیت» روزنامه نگار صهیونیست در گزارشی مدعی شده است که «رونن بار»، «ناداو آگرامان» و «یاروم کوهن» روسای سه دوره سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی(شاباک)، ۶ طرح عملیاتی برای ترور «یحیی السنوار» رهبر حماس در غزه ارائه کرده‌اند که نتانیاهو همه این طرح ها را رد کرده است.

اخیرا، «جورج مالبرونوت» خبرنگار روزنامه فرانسوی لوفیگاور به نقل از منابعی بدون ذکر نام نوشته بود که نتانیاهو به قطر اطمینان داده که رهبران حماس را در این کشور ترور نخواهد کرد.

اظهارات متناقض مقامات رژیم صهیونیستی درباره ترور رهبران مقاومت فلسطین در حالی رسانه ای شده که دستگاههای نظامی، امنیتی و اطلاعاتی این رژیم از مقاومت فلسطین در نبرد مستقیم بویژه در عملیات طوفان الاقصی شکست خورده و به اهداف خود نرسیده اند. رهبران مقاومت همواره ضمن آمادگی برای مقابله با رژیم صهیونیستی اعلام کرده اند که شهادت، آرزوی دیرینه آنهاست.

ناکامی رژیم صهیونیستی در از بین بردن سلسله مراتب فرماندهی مقاومت فلسطین در غزه، یکی دیگر از ابعاد شکست این رژیم از مقاومت است، زیرا نتوانست افراد شاخص مقاومت را هدف قرار دهد و فرماندهان میدانی و رزمندگان مقاومت، در سلامت هستند و بیش از ۴۵ روز عملیات جنگی تل آویو دستاورد نظامی محسوسی برای صهیونیست ها نداشته است.

بیش از هفت دهه اشغالگری رژیم صهیونیستی و پایبند نبودن آن به معاهدات بین المللی و اصول انسانی نشان داد که چیزی جز مقاومت مسلحانه، پاسخ اشغالگری نیست.

مقاومت فلسطین، در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و دیگر مناطق سرزمین های اشغالی، در هفت اکتبر(۱۵ مهر) عملیات طوفان الاقصی را علیه این رژیم آغاز کرد.

رژیم صهیونیستی مطابق معمول با قتل عام غیرنظامیان و بمباران مناطق مسکونی به عملیات رزمندگان مقاومت پاسخ داد.

جنایات رژیم صهیونیستی واکنش شدید مردم آزاده جهان و مسلمانان را در سراسر جهان در پی داشت و بسیاری از دولت ها و نهادهای بین المللی نیز مجبور به تبعیت از افکار عمومی و محکوم کردن این جنایات شدند.

با وجود فشار افکار عمومی جهان، بسیاری از دولت های غربی از جمله دولت های انگلیس، فرانسه، آلمان و آمریکا بر حمایت همه جانبه و بی قیدوشرط از جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین تاکید کردند.

رژیم اشغالگر اواخر هفته گذشته، شکست در عملیات خود علیه مقاومت فلسطین را پذیرفت و تسلیم مقاومت شد.

آتش‌بس چهار روزه بین رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت حماس در نوار غزه از ساعت ۷ صبح روز جمعه (به وقت محلی) آغاز و سپس دو روز دیگر تمدید شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha