فرماندار مهاباد: پروانه موسسه‌های خیریه متخلف تمدید نمی‌شود

مهاباد- ایرنا- فرماندار ویژه مهاباد گفت: عملکرد موسسه‌های خیریه و هزینه کرد درآمدهای آنها رصد و پروانه موسساتی که تخلف کرده باشند، تمدید نخواهد شد. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن عباسی روز یکشنبه در جلسه شورای توسعه و حمایت از موسسه‌هیا خیریه شهرستان مهاباد اظهار کرد: نحوه جمع آوری کمک های مردمی در موسسات خیریه و همچنین هزینه کرد آنها در امورات مختلف در راستای حفظ منافع و اعتماد مردم باید به صورت دقیق بررسی و نظارت شود.

وی ادامه داد: همچنین در واگذاری مجوز به موسسات باید خیر بودن و دارای تمکن مالی خود فرد نیز لحاظ شده و با سایر نهادهای حمایتی از جمله بهزیستی و کمیته امداد ارتباط داشته باشد.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: عمده موسسات خیریه فعال شهرستان عملکرد قابل توجهی را در امور مختلف داشته اند و کارنامه موفق آن در دوران کرونا برای همه محرض است.

عباسی از اهدای مجوز فعالیت به انجمن های مردم نهاد در بخش های مورد نیاز خبر داد و گفت: مراکز نگهداری سالمندان در هر ۲ بخش مردان و زنان و موسسه جمع آوری تجهیزات پزشکی تحت عنوان امانت دارو جز نیازهای ما بوده که از شروع فعالیت آنها حمایت خواهد شد.

فرماندار مهاباد: فعالیت‌ موسسه‌های خیریه رصد می‌شود

در ادامه این جلسه هر یک از نماینده تعاونی و موسسه های خیریه و مطالب و پیشنهادهای خود را مطرح و ارایه کردند.

بیش از ۳۷۰ مرکز نیکوکاری و خیریه حوزه‌های مختلف در آذربایجان غربی برای کمک به نیازمندان و افراد واجد شرایط با مجوز رسمی فعال و مشغول خدمت رسانی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha