۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۰
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85302025
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محتوای آموزشی در کودکستان‌های خوزستان مطابق دستورالعمل "یارستان" ارائه شود

اهواز- ایرنا- معاون آموزش ابتدایی مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: محتواهای آموزشی که در کودکستان‌های استان ارائه می‌شود باید مطابق با دستورالعمل سازمان ملی تعلیم و تربیت ( یارستان) باشد.

فَرانک موسوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه بازرسی از نحوه آموزشی در کودکستان‌های خوزستان از سوی این معاونت در حال انجام است بیان کرد: تمام کودکستان‌ها برای فعالیت باید از سازمان ملی تعلیم و تربیت (یارستان) مجوز دریافت کنند و محتواهای آموزشی مطابق با دستورالعمل این سازمان را به کودکان ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه تطبیق فعالیت‌های کودکستان‌های استان درحال انجام است افزود: موسسان کودکستان‌ها باید در دوره‌های کشوری شرکت و گواهی‌نامه های لازم را دریافت کنند.

موسوی اضافه کرد: بسته یادگیری - تربیتی استان خوزستان نیز مورد تایید یارستان است و تمام کودکستان ها باید بر اساس این بسته آموزش دهند.

معاون آموزش ابتدایی مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان با بیان اینکه بسته یادگیری-تربیتی استان آفتاب یک و ۲ نام دارد، افزود: در بسته آفتاب یک ، ۲ جلد کتاب ویژه کودکان چهار و پنج ساله طراحی و تدوین شده و در آفتاب ۲، چهار جلد کتاب ویژه کودکستانی‌ها تهیه شده است.

به گزارش ایرنا، یکهزار کودکستان در خوزستان از سازمان تعلیم و تربیت مجوز فعالیت دریافت کرده و فعال هستند.

از یک سال گذشته فعالیت کودکستان‌ها از زیر نظر سازمان بهزستی خارج شده و به سازمان تعلیم و تربیت واگذار شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha