۱۱۰ طرح شهری در غرب تهران افتتاح شد/ افتتاح نمایشی مجتمع کوثر در دوره قبل

تهران بزرگ - ایرنا - شهردار منطقه ۹ تهران از افتتاح و بهره‌برداری از ۱۱۰ طرح شهری با اعتباری بیش از سه هزار میلیارد ریال در این منطقه خبر داد و گفت: این طرح‌ها در هشتاد و سومین شنبه امید و افتخار در اختیار شهروندان تهرانی قرار گرفت.

سید محمد رحیم مرتضوی روز شنبه در مراسم افتتاح ۱۱۰ طرح شهری منطقه ۹ با بیان اینکه مدیریت شهری میراث دار کم کاری مدیران سابق بود، افزود: وقتی که طرح شنبه‌های امید و افتخار به منظور احداث طرح‌های شهری بصورت هفتگی از سوی شهردار تهران آغاز شد کمتر کسی فکر می کرد این طرح بصورت مداوم و هر هفته در مناطق ۲۲ گانه اجرایی شود.

۱۱۰ طرح شهری در غرب تهران افتتاح شد/ افتتاح نمایشی سالن کوثر در دوره قبل

شهردار منطقه ۹ تهران اظهار کرد: اکنون ۱۱۰ طرح شهری در حالی در اختیار شهروندان این منطقه قرار گرفته که شهردار جهادی و انقلابی و همچنین اعضای شورا شهر تلاش دارند فاصله شمال به جنوب تهران را کاهش دهد.

به گفته وی، این ۱۰۰ طرح از خواسته‌های به حق شهروندان محلات کم برخوردار تهران مورد بهره برداری قرار گرفت که این طرح‌ها در طرح من شهردارم از مطالبات شهروندان کوچه و خیابان و بازار منطقه ۹ تدوین و اجرایی و عملیاتی شد.

۱۱۰ طرح شهری در غرب تهران افتتاح شد/ افتتاح نمایشی مجتمع کوثر در دوره قبل

شهردار منطقه ۹ تهران گفت: طرح ساختمان چند منظوره کوثر پس از ۱۳ سال در حالیکه در دوره مدیریت شهری گذشته ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت پس از یک و نیم سال از دوره مدیریت جدید بطور ۱۰۰ درصد کامل مورد بهره برداری قرار گرفت در حالیکه همین طرح در دوره مدیریت شهری گذشته، بطور ناقص و نمایشی افتتاح شده بود.

رحیم مرتضوی یادآور شد: با افتتاح ساختمان چند منظوره کوثر و سایر طرح‌ها سرانه ورزشی شهروندان در این منطقه به یک مترمربع افزایش یافت.

رویکرد مدیریت شهری رویکرد مشارکتی است

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران نیز با تقدیر از مدیریت شهری منطقه ۹ در احداث این طرح‌های شهری و عمرانی گفت: رویکرد مدیریت شهری رویکرد مشارکتی است و طرح من شهردارم در همه مناطق پایتخت اجرایی شده است.

شعبانی اظهار کرد: در این طرح ۵۰۰ هزار مورد مشکلات و طرح‌های درخواستی ثبت و تایید شد که بیش از یک هزار و ۲۰۰ طرح در محلات و مناطق تهران اجرایی شد که ۸۰۰ طرح آن عملیاتی شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود: ۳۰۰ هزار میلیارد ریال طرح نیمه تمام در شهر بلا تکلیف بود که بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد ریال این طرح‌ها بطور کامل افتتاح شد.

۱۱۰ طرح شهری در غرب تهران افتتاح شد/ افتتاح نمایشی مجتمع کوثر در دوره قبل

معاون شهردار تهران با بیان اینکه بالای یک میلیون و ۳۰۰ هزار تُن آسفالت در تهران ریخته شد، گفت: این مقدار از ۲ برابر سالانه بیشتر است ضمن اینکه در تابستان ۱۷۳ تیم آسفالت ریزی و ۲ هزار و ۵۰۰ نفر شب‌ها در معابر مشغول خدمت رسانی بودند.

به گفته وی، در همین مدت مسیر تهران تا مشهد توسط تیم‌های شهرداری آسفالت ریزی شد اما همچنان عقب هستیم و میراث دار کم کاری گذشتگان هستیم.

شعبانی از اجرایی شدن طرح تحولی ۲۰ گانه نیز خبر داد و یادآور شد: تهران شهری نیمه فرسوده است و ۵۰۰ میدان اصلی داریم که در این طرح چهره پایتخت را زیبا کنیم لذا در طرح تحولی، ۲۰ خدمت جدید در تهران اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha