۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۸
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85301853
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس فدراسیون: خوزستان در ژیمناستیک حرف برای گفتن دارد

اهواز - ایرنا - رییس فدراسیون ژیمناستیک گفت: استان خوزستان در ادوار مختلف همواره قهرمانان و مربیان بسیار خوبی به تیم‌های ملی معرفی کرده و همیشه حرف برای گفتن دارد.

عابد حقدادی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: شرایط خوزستان به دلیل داشتن صنایع مختلف، متفاوت از سایر استان‌های کشور است و این موضوع می‌تواند به رشته ژیمناستیک کمک کند.

وی افزود: تقویت رشته‌های پایه همچون ژیمناسیک در توسعه زیربنای ورزش قهرمانی کشور بسیار اثرگذار بوده و خوشبختانه این دید به خوبی در استان خوزستان شکل گرفته است.

حقدادی با اشاره به تعامل خوب بین هیات و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون همواره در کنار هیات بوده و قطعا روزهای خوبی در انتظار ژیمناستیک خوزستان خواهد بود.

رییس فدراسیون ژیمناستیک در ادامه به مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور( انتخابی تیم ملی) در اهواز اشاره کرد و ادامه داد: این مسابقات برای اولین بار به میزبانی استان خوزستان با ۵۳ شرکت کننده از ۱۸ استان کشور برگزار شد.

وی هدف از برگزاری مسابقات اهواز را انتخاب تیم ملی "ب" هنری مردان عنوان کرد و گفت: سطح مسابقات قابل قبول بود هر چند ورزشکاران ما باید تلاش خود را بیشتر کنند تا در میادین آسیایی و جهانی موفق‌تر ظاهر شوند.

حقدادی تصریح کرد: با برگزاری این رقابت‌ها علاوه بر پشتوانه‌سازی برای تیم ملی هنری، فاصله بین ورزشکاران کشور کمتر خواهد شد بنابراین برگزیدگان این رویداد به اردوی تیم ملی "ب" دعوت و فرصت حضور در رویدادهای بین‌المللی را دارند.

رییس فدراسیون ژیمناستیک توضیح داد: یکی از برنامه‌های ما ایجاد انگیزه در ورزشکاران تیم ملی "ب" هنری است و امید است که بتوانند از فرصت حضور در مسابقات مختلف بهترین استفاده را داشته باشند.

بر اساس این گزارش مسابقات ژیمناستیک قهرمانی بزرگسالان کشور دوم و سوم آذرماه در اهواز برگزار شد که در پایان تیم‌های مازندران، تهران و آذربایجان شرقی به ترتیب عنوان های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

حضور پرشور علاقه‌مندان به این رشته به همراه خانواده‌های خود از نکات مهم این رقابت‌ها بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha