نماینده ولی‌فقیه در استان یزد: سیره شهید سلیمانی به جوانان بسیجی منتقل شود+فیلم

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: سیره شهیدان جبهه مقاومت و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به مردم به خصوص جوانان بسیجی منتقل شود.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله " محمدرضا ناصری " روز سه‌شنبه در جمع گروهی از فرماندهان بسیجی استان افزود: شهید سلیمانی همه وجود خود را وقف نصرت دین و امت اسلام کرد و مکتب او همیشه باید سرمشق برای همه نسل‌ها در همه عصرها باشد.

وی با تبریک هفته بسیج به نقش بسیجیان در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: باید فرهنگ ناب بسیجی برای تحقق اهداف عالیه نظام و انقلاب مقدس اسلامی بیش از گذشته در جامعه اسلامی گسترش یابد که موضوع حیاتی و ضروری است.

امام جمعه یزد با بیان اینکه باید بسیج را بیش از گذشته بر حسب ضرورت گسترش دهیم و انگیزه لازم برای جذب جوانان به بسیج را فراهم و سیره سردار سلیمانی را در جذب جوانان و نوجوانان دنبال کنیم که تحقق آن موجب شکست اهداف استکبار جهانی است.

ناصری گفت: در جذب جوانان و نوجوانان به بسیج نباید از ۲ پایگاه مدرسه و مسجد غافل شد و از مجموع ۲۸۵ هزار دانش‌آموزی یزد تعداد کمی از آنها در بسیج و فعالیت‌های مذهبی و مسجدی فعالیت دارند باید از طریق مدرسه و با اقداماتی که انجام می‌گیرد آنها را جذب بسیج کرد چرا که نظام اسلامی به برکت تفکر و حرکت بسیجی شکست‌ناپذیر است.

همچنین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با تبریک هفته بسیج گفت: اعتلای بسیج با چهار راهبرد پیش‌روندگی بسیج، پیش‌برندگی بسیج، گسترش و تعمیم گفتمان مردمی و تعالی سازمانی و تقویت بعد نهادی توسط ۱۱ قرارگاه در سطح استان در حال انجام است.

سردار " حسین زارع کمالی " افزود: سند اعتلای بسیج در سطح استان همزمان با سراسر کشور در حال اجراست که هدف آن استحکام بخشی درونی برای نقش آفرینی بسیج در راستای خودسازی، جامعه‌پردازی، تمدن‌سازی و مردم‌سازی اسلامی است.

۳۲۰ هزار نفر عضو بسیج استان یزد هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha