جهادگران برتر سازمان بسیج علم و فناوری استان اردبیل تجلیل شدند

اردبیل - ایرنا - ۱۵ جهادگر و فناور برتر سازمان بسیج علم و فناوری استان اردبیل طی آئینی به مناسبت هفته بسیج و با حضور مسئولان معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل روز دوشنبه در جشنواره جهادگران بسیج علم و فناوری در سالن ولایت سپاه مرکز این استان گفت: توجه به علم و پژوهش در گام دوم انقلاب اسلامی بسیار تاکید شده است و علم و تحقیق به عنوان بالهای پیشرفت انسان از اهمیت برخوردار هستند.

سرهنگ پاسدار جهانبخش عطایی افزود: بسیج در حوزه علم و دانش تسهیل‌گر است و با بدنه گسترده‌ای که در جامعه دارد، در درون ۵۰ قشر از جمله دانشگاهیان، مهندسان، نخبگان و فناوران به رسالت تسهیلگری خود ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: بسیج از خانه تا وزارتخانه به صورت مویرگی و به عنوان نیروی بی‌منت و خادم فعالیت می‌کند و هدف از جشنواره علم و فناوری بسیج، شناسایی استعدادهای خلاق و معرفی به مراکز رشد و در نهایت تبدیل ایده‌های ارزشمند به ثروت است.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان اردبیل نیز در این جشنواره گفت: در این رویداد از ۱۳ بسیجی فعال در عرصه‌های علمی و پژوهشی و ۲ فناور برتر بسیجی تجلیل شد و نمایشگاهی از دستاوردهای علمی آنها نیز در حاشیه جشنواره برای بازدید علاقه‌مندان دایر شده است.

فاضل احدی ادامه داد: این برگزیدگان از اقشار مختلف از جمله دانش‌آموزان، دانشجویان، پزشکان، تجار، کشاورزان، صنعتگران و نظایر آن هستند و جشنواره جهادگران برتر با هدف جریان‌سازی در حوزه علم و فناوری و نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی، تقویت روحیه خودباوری و خلق انگیزه در جوانان برگزار شد.

استان اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال ایران واقع شده است و گروه‌های علمی و جهادی بسیج در مرکز و شهرستان‌های آن فعال هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha