۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۹:۵۷
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85296782
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۶۲۰ هکتار از اراضی روستایی زنجان برای واگذاری به نهضت ملی مسکن شناسایی شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه سهم استان در واگذاری زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن ۲۰ هزار قطعه است، ‌گفت: در این راستا تاکنون ۶۲۰ هکتار زمین در روستاهای نزدیک به شهرهای استان برای واگذاری شناسایی شده است.

رضا خواجه ای روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای واگذاری ۲۰ هزار قطعه زمین باید ۲ هزار هکتار زمین تامین شود.

وی اظهار کرد: این قطعات در قالب طرح جوانی جمعیت و مهاجرت معکوس به متقاضیان واگذار می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: علاوه بر واگذاری زمین، احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی نیز در مناطق روستایی استان در قالب نهضت ملی مسکن هدفگذاری شده که تاکنون هشت هزار و ۵۰۰ واحد آن به بهره برداری رسیده است.

خواجه ای افزود: برای امسال نیز احداث هفت هزار واحد مسکونی از طریق اعطای تسهیلات مسکن روستایی در استان هدفگذاری شده است که در صورت ابلاغ افزایش وام مسکن روستایی که به سه هزار و ۵۰۰ میلیون ریال افزایش پیدا کرده، اتفاقات خوبی را در این حوزه شاهد خواهیم بود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان همچنین گفت: ساخت ۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان به بنیاد مسکن واگذار شده که تاکنون احداث ۲ هزار واحد آغاز شده است و در مراحل مختلف پیشرفت فیزیکی قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha