۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۳۷
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85295824
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

رکورد استقبال از تئاتر در مهاباد شکسته شد

۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۳۷
کد خبر: 85295824
رکورد استقبال از تئاتر در مهاباد شکسته شد

مهاباد- ایرنا- تئاتر «گلی قرمز برای امیلی» طی هفته گذشته پذیرای بیش از ۲ هزار مخاطب بوده که این تعداد مخاطب طی سال‌های اخیر در مهاباد بی‌سابقه بوده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد روز یکشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: اجراهای این تئاتر از بیستم آبان‌ماه آغاز شده و تاکنون هشت سانس به اجرا درآمده و با استقبال گرم شهروندان روبرو شده است.

کریم رحیمی افزود: اجرای تئاتر «گلی قرمز برای امیلی» به عنوان یکی از اجراهای موفق چند سال گذشته مهاباد یاد می‌شود که برای ۲ روز نیز تمدید شده بود.

وی با بیان اینکه آخرین سانس این نمایش ساعت ۱۹ امروز، یکشنبه در تالار وحدت مهاباد به نمایش گذاشته می شود، بیان کرد: «گلی قرمز برای امیلی» اجرایی از گروه نمایش «دیا» است و «میدیا حیرانی» مسوولیت گروه را برعهده داشته است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد اظهار کرد: اسرا کاکه‌ره‌ش، پویا حاتم‌زاده، آیدا خاتونی و هدیه رسول‌پور به عنوان بازیگر در این نمایش نقش‌آفرینی کرده‌اند.

رحیمی رکورد قبلی تماشای تئاتر در مهاباد را کمتر از یک‌هزار نفر عنوان کرد و گفت: استقبال شهروندان از سینما و تئاتر و کنسرت‌های موسیقی در ماه‌های گذشته به‌ویژه در شهرستان‌ها افزایش خوبی داشته و به نظر می‌رسد شاهد موج بازگشت علاقمندان و مخاطبان به سینما و عرصه نمایش در آینده باشیم.

به گزارش ایرنا، در سال‌های گذشته نمایش‌های از جمله خانم و آقای نت، بچه تابستان، چریکه‌ی چیای هاڵۆز و میر نوروزی در مهاباد بیشترین مخاطب را داشته‌اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha