فیلم/ ژیمناستیک‌کار گلستانی در راهپیمایی حمایت از کودکان غزه تجلیل شد

گرگان - ایرنا - ژیمناستیک‌کار تاریخ‌ساز گلستانی که حاضر به رقابت با حریفانی از رژیم صهیونیستی نشده بود، در مراسم راهپیمایی حمایت از کودکان غزه مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفت.

به گزارش ایرنا مهدی الفتی پس از سخنرانی علی‌محمد زنگانه استاندار به عنوان سخنران راهپیمایی عصر شنبه حمایت از کودکان غزه در گرگان، لوح تقدیر و جایزه خود را دریافت کرد.

این ژیمناستیک کار گلستانی در مسابقات ژیمناستیک جهانی قطر در سال ۲۰۲۲ میلادی و مسابقات جهانی ۲۰۲۴ باکو در جدول مسابقات، باید با رقبایی از رژیم صهیونسیتی مسابقه می‌داد که از رقابت با این حریفان خود انصراف داد.

الفتی پس از مورد تجلیل قرار گرفتن در راهپیمایی امروز به خبرنگار ایرنا گفت: بدون شک اگر با حریفانی از رژیم صهیونیستی مسابقه می‌دادم، با غلبه بر آنان صاحب مدال می‌شدم اما از آنجایی که رژیم صهیونسیتی را یک‌ رژیم جعلی، جانی و جنایتکار می‌دانم، از مسابقه با نمایندگان این رژیم خودداری کردم.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی نشانی از انسانیت، وجدان و شرف ندارد که بیش از ۷۰ سال است که دست به جنایت علیه مردم فلسطین می‌زند، گفت: در حملات اخیر این رژیم کودک‌کش همگان شکست این رژیم را در مقابل مقاومت فلسطینی دیدند.

الفتی ادامه داد: این رژیم که آخرین نفس‌های خود را می‌کشد، با بمباران بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و مدارس و بسیاری از نقاطی که مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه به ویژه زنان و کودکان در آنجا حضور دارند، ضعف و ناتوانی خود را اثبات کرده است.

به گزارش ایرنا مهدی الفتی در بازی‌های آسیایی هانگژو در رشته پرش خرک، برای اولین بار در تاریخ ژیمناستیک ایران با گذشت بیش از ۷۵ سال، توانست با کسب مدال نقره،در این رشته ورزشی افتخارآفرینی کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha