خانواده‌های اسرای صهیونیست: چرا کسی به ما پاسخی نمی دهد؟ + فیلم

تهران – ایرنا - خانواده های صهیونیست های اسیر در نزد مقاومت فلسطین در غزه بعد از ظهر امروز (سه شنبه) در کنفرانس مطبوعاتی سران تل آویو را به علت عدم پاسخگویی درباره سرنوشت بستگان خود به باد انتقاد گرفتند و گفتند که زیر فشار روانی گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس قرار دارند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، پدر یکی از صهیونیست های اسیر در نزد مقاومت فلسطین در غزه بعد از ظهر امروز (سه شنبه) در کنفرانس مطبوعاتی خانواده های اسرای صهیونیست در شهر تل آویو، با انتقاد از عدم پاسخگویی سران تل آویو به آنها درباره سرنوشت بستگان اسیر خود گفت: هیچ خبری به ما نمی دهند.

وی خطاب به شورای جنگ رژیم صهیونیستی گفت: الان می خواهیم که بیایید و با ما صحبت کنید.

پدر این اسیر صهیونیست افزود: پسرم کجاست؟ زخمی است یا درد می کشد؟ پیش ما بایید و با ما صحبت کنید.

وی افزود: ما خواهان این هستیم که شما اعضای شورای جنگ اسرائیل بیایند و با ما صحبت کنید. به ما پاسخ دهید. شما بدهکار اسرائیلی ها هستید.

این فرد گفت: ما می خواهیم که نتانیاهو به ما پاسخ دهد و فرزندان ما بازگردند.

یکی دیگر از خانواده های اسیران صهیونیست گفت: ما می خواهیم که همین الان با اعضای شورای جنگ جلسه داشته باشیم.

وی افزود: شما از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) صدای ما را می شنوید و الان خواهان پاسخ هستیم. می خواهیم بدانیم که اسرائیل روی میز چه چیزی دارد؟

یکی دیگر از خانواده های اسیران صهیونیست نیز در این کنفرانس گفت: ما هر روز و با هر ویدئوی گردان های القسام زیر فشار روانی قرار داریم. آنها هر روزه سطح قراردادهای (تبادل اسیران) را مشخص می کنند. آنها این مطالب و ویدئوها را منتشر می کنند؛ درحالی که در مقابل ما هیچ اطلاعاتی (از سران صهیونیست) دریافت نمی کنیم. ما زیر جنگ روانی با هر ویدئوی آنها قرار داریم. قرارداد مبادله اسیران نباید جزئی باشد.

وی افزود: تا الان قراردادی (برای مبادله اسیران) وجود ندارد و این قابل قبول نیست.

همچنین یک عضو دیگر خانواده اسیران صهیونیست در این کنفرانس گفت: خواهان جلسه با کابینه نتانیاهو همین امروز هستیم. می خواهیم که بیایند از ما حمایت کنند و همه اسیران آزاد شوند.

این خانواده ها خطاب به سران صهیونیست گفتند: ما یک سوال داریم و آن این است که کی بستگان ما آزاد خواهند شد؟ می خواهیم همه آنها با هم آزاد شوند.

شب گذشته نیز خانواده اسرای صهیونیست در نزد مقاومت فلسطین در نوار غزه برای فشار بیشتر به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه او جهت آزادی بستگانشان و تن دادن به تبادل اسیران، از شهر تل آویو تا قدس اشغالی تظاهرات کردند.

خانواده‌های اسرای صیهونیست جمعه شب نیز در تل‌آویو تظاهراتی را برای آزادی بستگان خود برگزار کردند و روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» درباره این تظاهرات اعتراضی نوشت: شعار خانواده های اسرای صهیونیست این بود که «نتانیاهو باید همین حالا کناره‌گیری کند».

رزمندگان مقاومت فلسطین در طول 38 روز جنگ غزه توانسته اند دهها نظامی صهیونیست را به اسارت خود درآورند و بیش از 350 نظامی صهیونیست را به هلاکت برسانند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha