۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۱۸
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85290011
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اربعین اولویت اصلی استان ایلام است

ایلام - ایرنا - معاون عمرانی استاندار ایلام با اشاره برنامه های استان برای اربعین سال آینده،گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اربعین اولویت اصلی استان ایلام است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «سعید هژبری» روز دوشنبه در جلسه ستاد اربعین استان ایلام، اظهار کرد: ۲ برنامه اصلی در حوزه کمیته زیرساخت‌ برای اربعین سال آینده در نظر گرفته شده است که شامل تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و کیفیت بخشی به پروژه های جدید است.

وی گفت: ایجاد شهرک اربعین با ۴۳۰ هکتار در حال حال مطالعه و طرح تفصیلی است که طبق برآوردها نیازمند ۱۰۰ هزار میلیارد ریال است.

معاون عمرانی استاندار ایلام بیان کرد: این شهرک دارای کارکردهای هفت گانه است و قرار است در مدت کوتاهی اجرایی شود.

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اربعین اولویت اصلی استان ایلام است

هژبری بیان کرد: ساماندهی و طراحی میدان اربعین با ۱۹ هزار میلیارد ریال در حال انجام است.

وی با اشاره به پروژه های حوزه شهرداری های استان برای اربعین، افزود: بهبود زیرساخت‌ سایت اسکان اضطراری، بهسازی پارکینگ یک به میزان ۵۵ هکتار، اجرای سیستم پایش تصویری مسیرهای اربعین و احداث ۸۱۶ چشمه سرویس بهداشتی از جمله کارهای انجام شده است.

معاون عمرانی استاندار ایلام تصریح کرد: تکمیل تقاطع های مسیرهای ارتباطی منتهی به مهران، تکمیل پروژه های سایبان در مرز مهران، ۶خطه کردن مسیر پل زایر تا پایانه مرزی بهسازی مسیر مهران-دهلران-اندیمشک از جمله اقداماتی است که در دستور کمیته زیرساخت‌ اربعین استان ایلام قرار گرفته است.

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اربعین اولویت اصلی استان ایلام است

تکمیل پروژه‌های اربعین با جدیت دنبال شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام نیز در این نشست، با بیان اینکه نقشه راه اربعین سال آینده از هم‌اکنون باید عملیاتی شود، گفت: با پیگیری‌های استاندار ایلام برنامه‌های خوبی برای اربعین سال آینده در راستای خدمات‌رسانی به زائران پیش‌بینی شده است.

"محمدسبحان حسنی" با تأکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و جدید در حوزه اربعین، اظهار کرد: یکی از ضروریات اربعین سال ۱۴۰۳، تکمیل این پروژه‌ها است.

وی افزود: امیدواریم با تکمیل این پروژه‌ها و تکمیل زیرساخت‌ها، شرایط مطلوب‌تری برای زوار فراهم شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره جانباز سرافراز شهید حاج "شیرعلی رحمانی"، از حضور پرشور مردم قدرشناس ایلام در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید گرانقدر قدردانی کرد.

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اربعین اولویت اصلی استان ایلام است

در پایان این نشست با اهدای لوح از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و اعضای ستاد اربعین استان در ایام اربعین تجلیل شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha