۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۲۶
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85288452
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جانمایی کتابخانه مرکزی البرز در زندان سابق رجایی شهر

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج اعلام کرد: کتابخانه عمومی مرکزی استان البرز در مجموعه ساختمان های زندان سابق رجایی شهر کرج جانمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ،" یحیی رمضانی" روز یکشنبه در نشست مدیران کرج ضمن گرامیداشت آغاز هفته کتاب و کتابخوانی گفت: راه اندازی کتابخانه مرکزی استان البرز از دغدغه های دیرینه مسوولان استان بود که اکنون شرایط راه اندازی آن فراهم شده است.

وی بیان کرد: یک طبقه از ساختمان زندان سابق رجایی شهر به این کتابخانه اختصاص یافته که پس از تحویل این فضا اقدام لازم برای مناسب سازی و تجهیز آن به عمل می آید.

فرماندار کرج گفت: با هماهنگی سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری کرج شهرداری کرج فضای محوطه بیرونی این ساختمان برای توسعه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی زیباسازی خواهد شد.

وی افزود: عملیات احداث و تکمیل کتابخانه در شهرهای تابعه کرج برای جبران کمبود سرانه های فرهنگی و افزایش زمینه مطالعه عمومی استمرار دارد.

جانمایی کتابخانه مرکزی البرز در زندان سابق رجایی شهر

رمضانی با بیان اینکه یکی از شاخصه های کشورهای توسعه یافته میزان مطالعه و کتابخوانی است است، ادامه داد: استان البرز باسوادترین استان بعد از شهر تهران است و باید بسترهای مطالعه عمومی در آن افزایش یابد.

وی اظهار کرد: برای توسعه زیرساخت های کتابخانه ای باید همانند نهضت مدرسه سازی، نهادهای خیریه کتابخانه ساز را توسعه داد و شیوه های ترغیب و تشویق را تغییر دهیم و ذائقه های جدیدی را برای مشارکت خیرین بکار بگیریم.

زندان رجایی شهر کرج خرداد ماه امسال با دستور رییس قوه قضائیه تعطیل شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha