۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۱۷
کد خبر: 85288212
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کاهش ۴۳ درصدی تلفات سوانح درون‌ شهری آباده

۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۱۷
کد خبر: 85288212
کاهش ۴۳ درصدی تلفات سوانح درون‌ شهری آباده

آباده -ایرنا-معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان آباده گفت: براساس گزارش پنج ماهه استانداری فارس میزان تلفات رانندگی در حوزه درون شهری این شهرستان به نسبت سال گذشته ٤٣ درصد کاهش یافته است.

مهدی مرادی روز یکشنبه در گفتگو با ایرنا، شورای ترافیک را یکی از مهمترین شوراهای کاربردی در شهرستان آباده عنوان کرد و افزود: در این شورا تلاش شده است با اخذ نظرات تخصصی و اتفاق نظر میان دستگاه‌های عضو تصمیمات کارشناسی در حوزه ترافیکی اتخاذ شود.

وی در ادامه گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ماهانه جلسات شورای ترافیک شهرستان آباده بطور منظم برگزار و پیشنهادات ترافیکی شهرداری‌ها و همچنین پیشنهادات مردمی مورد بررسی قرار گرفته است.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان آباده با اشاره به گزارش پنج ماهه استانداری فارس درخصوص عملکرد شورای ترافیک شهرستان آباده گفت: طبق این گزارش میزان تلفات رانندگی در حوزه درون شهری به نسبت سال گذشته ٤٣ درصد کاهش یافته است و این مهم موجب شد تا دبیر شورای ترافیک استانداری فارس از عملکرد شورای ترافیک شهرستان آباده تقدیر کند.

مرادی تاکید کرد: همچنین بر اساس این گزارش در پنج ماهه ابتدای سال جاری به نسبت مدت مشابه سال گذشته میزان تلفات منجر به فوت حدود پنج درصد و تلفات منجر به مصدومیت حدود ٦ درصد کاهش یافته است.

وی با تقدیر از عملکرد تمامی اعضای شورای ترافیک شهرستان آباده گفت: همدلی و همکاری مشترک اعضای شورای ترافیک قطعاً نتایج خوبی را برای عموم مردم و شهرستان آباده به همراه خواهد داشت و همکاری و تعامل اعضای شورای ترافیک در نیمه دوم سال بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد تا تمام مصوبات به نحو احسن اجرایی شود.

شهرستان آباده در فاصله ۲۷۲ کیلومتری شمال فارس قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha