محافل صهیونیست: نصرالله هر بار سقف را بالاتر می‌برد/ جنگ فرسایشی با شدت بیشتر در راه است

تهران- ایرنا- سخنرانی روز گذشته سید "حسن نصراالله" مثل همیشه واکنش های زیادی در محافل صهیونیستی داشت و این محافل به علامت سئوالات فراوانی که دبیرکل حزب الله درباره جنگ (با رژیم صهیونیستی) بدون پاسخ گذاشته اشاره کردند.

به گزارش امروز (یکشنبه) ایرنا به نقل از شبکه المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که نصرالله هربار سقف (انتظارات و تحرکات) را بالا می‌برد و سخنرانی دیروز وی در راستای جنگ فرسایشی (با صهیونیست ها) بود.

رسانه های رژیم صهیونیستی در واکنش به سخنرانی روز گذشته سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان اعلام کردند که در لحن او ارتفاع درجه وجود داشت و وی شهرک‌های شمالی (سرزمین های اشغالی) را با نبرد خود خالی نگه داشته است.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی به نقل از «آویو پوشنسکی» مشاور رسانه‌ای سابق بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد: آنچه از سخنرانی دبیرکل حزب الله می توان فهمید این بود که در کلام وی، افزایش درجه وجود دارد و این همان چیزی است که او قول داده بود.

وی افزود: این نوعی جنگ فرسایشی است. فراموش نکنید که ۴۰ هزار اسرائیلی از خانه و کاشانه خود به سبب این وضع آواره شده اند و تضمینی برای بازگشت در آینده نزدیک برای این چهل هزار نفر وجود ندارد.

همچنین رسانه های رژیم صهیونیستی به بخشی از سخنان سید حسن نصرالله درباره استفاده حزب الله از موشک سنگین برکان در نبرد شمال فلسطین اشغالی اشاره کردند.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم گزارش داد: نصرالله در سخنرانی خود که دومین بار از زمان شروع جنگ در غزه بود، همه گزینه ها را باز گذاشت و علامت سئوال زیادی را بدون جواب گذاشت و در واقع بیشتر علامت سئوال ایجاد کرد تا جواب.

وی افزود: نصرالله مناطق شمالی را از ساکنان (شهرک نشینان صهیونیست) خالی نگه داشته است؛ قرار بود که ساکنان ۱۴ شهرک در نزدیکی مرز لبنان به خانه های خود بازگردند، اما در حال حاضر تصمیم دیگری گرفته شده است.

«حیزی سیمنطوف» خبرنگار امور عربی این شبکه هم گفت: آنچه نصرالله دیروز گفت این بود که همه اقدامات از سوریه و یمن گرفته تا لبنان با قدرت بیشتر تداوم خواهد یافت؛ دبیر کل حزب الله هر بار سقف (انتظارات و تحرکات) را در سایه درگیری ها بالا می‌برد.

دبیرکل حزب الله لبنان دیروز(شنبه) به مناسبت روز شهید در لبنان با اشاره به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اظهار داشت: احتمال گسترده شدن جنگ از طرف جبهه لبنان و دیگر گروه های مقاومت منطقه وجود دارد و تبدیل این نبرد به یک نبرد گسترده و بزرگ و جود دارد و این یک احتمال واقعی است. موضوعی که به کابوس صهیونیست ها تبدیل شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha