رضاوند: بازیکنی نگرفته‌ایم که سقف بودجه را رد کنیم!/ قراردادم را کم می‌کنم

تهران- ایرنا- هافبک تیم فوتبال استقلال درباره گمانه‌زنی‌ها مبنی بر کسر امتیاز از این تیم به دلیل عدم رعایت سقف بودجه، گفت: استقلال اصلا بازیکن نگرفته است که بخواهد سقف بودجه را رد کند و مجازات شود!

به گزارش شامگاه شنبه ایرنا، آرش رضاوند، هافبک تیم استقلال پس از پیروزی این تیم برابر تراکتور در هفته دهم لیگ برتر فوتبال، درباره این بازی اظهار داشت: بازی قشنگ و جذابی بود و همه لذت بردند و معتقدم این برد برای هواداران است.

وی درباره اینکه گوستاو بلانکو، بازیکن آرژانتینی استقلال در این بازی اولین گلش را به ثمر رساند، اضافه کرد: بلانکو بازیکن خیلی باکیفیتی است و توانایی بالاتری دارد و شک نکنید که در بازی‌های بعدی بیشتر از او خواهد شنید.

هافبک استقلال درباره شایعاتی که درباره کسر امتیاز از این تیم به‌دلیل عدم رعایت قانون سقف بودجه شنیده می‌شود، افزود: درباره استقلال که نباید اصلا ورود کنند، چون تیم ما که اصلا بازیکن نگرفته است. به نظرم درست نیست که سر یک میلیارد، ۲ میلیارد، با ما برخورد کنند! بازیکن نگرفتیم که بگویند از سقف بودجه عبور کرده‌ایم و این حق تیم ما نیست.

رضاوند همچنین درباره اینکه شنیده می‌شود باید قراردادش را برای ثبت قراردادهای دیگر کم کند نیز گفت: به خاطر سقف بودجه، نه تنها من بلکه همه بازیکنان سعی می‌کنند به باشگاه کمک کنند. مشکلی از این بابت نیست و هفته آینده قرار است در این‌باره صحبت کنیم و اگر قرار شد قرارداد را کم کنیم، من هم کم می‌کنم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha