وقوع انفجاری بزرگ در شمال فلسطین اشغالی

تهران – ایرنا - منابع خبری با انتشار تصویری از وقوع انفجار بزرگ در نزدیک ناحیه "هونین" و شهرک صهیونیست نشین "مرگلیوت" در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش امروز (شنبه) ایرنا به نقل از منابع عبری، منابع خبری لحظاتی پیش از این از نفوذ یک پهپاد به شمال فلسطین اشغالی خبر داده بودند.

در همین راستا، روزنامه صهیونیستی معاریو اذعان کرد که از لبنان به سمت شمال فلسطین اشغالی حمله همزمان پهپادی و موشکی انجام شده است.

برخی رسانه های صهیونیستی نیز شمار پهپادهای مهاجم به سرزمین های اشغالی را دو فروند اعلام کردند. منابع صهیونیستی همچنین از اصابت یک موشک کنترل از راه دور به شهرک مرکلیوت خبر دادند.

همزمان نیز ارتش رژیم صهیونیستی مناطق مرزی جنوب لبنان را گلوله باران کرد

با آغاز عملیات طوفان الاقصی در جنوب سرزمین های اشغالی (از سمت غزه) در ۱۵ مهرماه توسط مقاومت فلسطین و وارد شدن ضربات سنگین به پیکره ارتش و دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، رزمندگان مقاومت لبنان نیز در حمایت از مقاومت فلسطین اقدام به هدف قرار دادن اکثر پایگاههای نظامی، جاسوسی و دوربین های رصد رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین های اشغالی و هدف قرار دادن دهها دستگاه تانک، نفربرو و خودروی نظامیان صهیونیست در این منطقه کرده اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha