۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۲۲:۲۵
کد خبر: 85286810
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حریفان ایران در هندبال قهرمانی آسیا مشخص شد

۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۲۲:۲۵
کد خبر: 85286810
حریفان ایران در هندبال قهرمانی آسیا مشخص شد

تهران- ایرنا- مراسم قرعه‌کشی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا برگزار شد و تیم ملی ایران حریفان خود را شناخت.

به گزارش جمعه شب ایرنا به نقل از فدراسیون هندبال، قرعه‌کشی بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا امروز برگزار شد که طی آن تیم ملی هندبال کشورمان در گروه B با تیم‌های کره‌جنوبی، چین و نیوزیلند هم‌گروه شد.

در این مراسم که در بحرین محل برگزاری این مسابقات و توسط ۷ کاپیتان ادوار تیم ملی هندبال بحرین برگزار شد، ابتدا قرعه‌کشی سید دو (کویت، کره‌جنوبی، عراق و امارات متحده عربی) و سید ۳(هنگ‌کنگ، هند و عمان) انجام شد و سپس با توجه به انصراف استرالیا که در سید ۳ قرار داشت، با تصمیم فدراسیون هندبال آسیا، قرعه‌کشی بین چهار تیم سید ۴ یعنی ژاپن، چین، چین‌تایپه و نیوزیلند به همراه قزاقستان که جایگزین استرالیا در سید ۳ شده، انجام شد تا مشخص شود کدام تیم می‌تواند در سید ۳ بجای استرالیا قرار بگیرد که در نهایت چین در سید ۳ قرار گرفت و راهی گروه B شد. سپس قرعه‌کشی سید ۴ برگزار شد.

در نهایت نیز قرعه‌کشی سرگروه‌ها در این رقابت‌ها انجام شد که ابتدا بحرین به عنوان میزبان رقابت‌ها پس از بحث و تبادل نظر کادرفنی تیم ملی این کشور که مدتی زمان برد، سرگروهی گروه D را انتخاب کرد. سپس قرعه‌کشی بین ایران، قطر و عربستان برای تعیین سایر سرگروه‌ها انجام شد که ایران راهی گروه B شد.

قرعه‌کشی کامل این مسابقات به این شرح است:

گروه A: قطر - کویت - عمان - چین‌تایپه

گروه B: ایران - کره‌جنوبی - چین- نیوزیلند

گروه C: عربستان - عراق - هند - ژاپن

گروه D: بحرین - امارات متحده عربی - هنگ کنگ - قزاقستان

بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی مسابقات قهرمانی سال ۲۰۲۵ جهان در کرواسی، دانمارک و نروژ ۲۱ دی تا ۲ بهمن ماه سال جاری در منامه بحرین برگزار می‌شود.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha