جدا سازی تانکر از فروشگاه/ تانکر نفت کش غیر قانونی وارد حریم شهری شد

تهران بزرگ - ایرنا - رییس روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ با اشاره به برخورد تانکر نفت کش با چند خودرو و ورود به یک فروشگاه زنجیره‌ای گفت: با تلاش آتش نشانان و نیروهای شهرداری عملیات جداسازی تانکر از فروشگاه انجام شد.

محمدباقر فرهند در خصوص آخرین وضعیت حادثه واژگونی تانکر نفت کش در بلوار کوهسار روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۰۴:۱۳ امروز یک دستگاه تانکر نفت کش حامل ۳۲ هزار لیتر گازوییل با سه دستگاه خودرو سواری برخورد و وارد یک فروشگاه زنجیره ای در خیابان ادهمی شد.

وی با بیان اینکه بر اثر این حادثه خیابان ادهمی که مسیر فرعی بلوار کوهسار است بدلیل سریع انجام شدن فعالیت نیروهای خدمت رسان مسدود شد، افزود: هم اکنون تانکر نفت کش از فروشگاه خارج و تا ساعاتی دیگر عملیات حمل انجام می‌شود.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ با اشاره به ورود غیر مجاز تریلرهای نفت کش به حریم شهری گفت: با هماهنگی پلیس راهور برای عبور و مرور نفت کش های انبار نفت مسیر بزرگراه باکری را تعیین کردیم و این تریلر نیز نباید وارد حریم شهری می‌شد و حتی تابلوهایی در بلوار کوهسار مبنی بر ممنوعیت تریلر و خودروهای سنگین در بلوار کوهسار نصب شده است.

جدا سازی تانکر از فروشگاه/ تانکر نفت کش غیر قانونی وارد حریم شهری شد

وی با بیان اینکه جابجایی انبار نفت از بلوار کوهسار بسیار سخت و پیچیده است، ادامه داد: از شرکت فرآورده‌های نفتی بارها تقاضا کردیم که به لحاظ ایمن سازی شهروندان از ورود تریلرها به حریم شهری جلوگیری کنند و در این شرایط نظارت عوامل پلیس راهور نیز می‌تواند تاثیر گذار باشد.

به گزارش ایرنا، ساعت ۰۴:۱۳ امروز یک دستگاه کامیون نفت کش وارد حریم شهری شد و منجر به خسارت زیاد مالی و مرگ راننده تریلر شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha