۱۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۲۳
کد خبرنگار: 5302
کد خبر: 85279440
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همایش دوچرخه سواران قمی در حمایت از مردم غزه برگزار شد + فیلم

قم - ایرنا - همایش دوچرخه‌سواری در آستانه یوم الله ۱۳ آبان و در حمایت از مردم غزه با حضور هزار و ۵۰۰ نفر از دوچرخه سواران نوجوان استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، همایش بزرگ دوچرخه‌سواری در آستانه یوم الله ۱۳ آبان به‌منظور اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیتی و حمایت از مردم مظلوم غزه در قم و با مشارکت نهادهای فرهنگی و گروه‌های مردمی برگزار شد.

این همایش صبح روز جمعه از مبادی چهار گانه شامل مسیر شماره یک میدان نبوت، میدان توحید، بلوار بهار، میدان روح الله، مسیر شماره ۲ نیز از میدان مفید، میدان صدوق، میدان جانبازان و میدان روح الله، مسیر شماره سه از میدان امام خمینی (ره) آغاز شد و در ادامه به میدان سعیدی و سپس میدان روح الله و مسیر شماره چهار نیز از آستان مقدس امام زاده شاه سید علی (ع) رکابزنی خود را آغاز کردند و از بلوار عمار یاسر به سمت میدان روح الله حرکت کردند.

دوچرخه سواران پس از رکاب زنی از مناطق چهارگانه قم در میدان روح الله تجمع کردند و در نهایت از میدان روح الله قم به سمت مصلی قدس رکاب زده و حمایت خود از مردم مظلوم غزه را نشان خواهند داد.

حاضران در این همایش در این میدان پس از اجرای برنامه‌های فرهنگی و سرود شرکت کنندگان مسیر سه کیلومتری میدان روح الله به مصلای قدس را رکاب زدند.

دوچرخه سواران در پایان با حضور در مصلی قدس با امضای طوماری ضمن محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش اسرائیل و همدردی با کودکان و نوجوانان غزه، آمادگی خود را برای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha