۱۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۳۱
کد خبر: 85279404
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تمرینات تیم ملی فوتوالی برای مسابقات امارات در یزد ادامه دارد

یزد- ایرنا- عضو هیات رئیسه انجمن فوتوالی ایران گفت: تیم ملی فوتوالی برای حضور قوی در مسابقات بین‌المللی کشور امارات، در یزد اردو زده است.

" مهدی زارع " روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در اردوی تیم ملی فوتوالی در یزد ، سید حسین میرحسینی، امیرحسین دهقانی، سبحان میرشمسی و علیرضا دهقانی از یزد، رحمان یزدانی از خراسان شمالی و عارف صفایی از استان گلستان حضور دارند.

وی با بیان اینکه مرحله پنجم اردوی آماده سازی تیم‌های ملی فوتوالی تا ۱۵ آبان‌ماه جاری ادامه دارد گفت: مسابقات بین‌المللی فوتوالی از ۱۶ تا ۲۲ آبان ماه جاری با حضور ۱۲ تیم از کشورهای مختلف در شهر دبی امارات برگزار می‌شود.

این مسئول گفت: این مرحله اردوی تیم ملی با همکاری کمیته فوتوالی استان یزد و میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت گلساپوش پیگیری و امیدواریم تیم ملی در این رقابت‌ها برای کشورمان افتخار کسب کند.

تیم‌ملی فوتوالی ایران در جام جهانی ۲۰۲۰ تایلند با تاریخ سازی در این مسابقات برای اولین بار نایب قهرمان جهان شد.

فوتوالی از ادغام ۲ رشته والیبال و فوتبال ساحلی ایجاد شد که در یک زمین ۹ در ۱۸ مترمربع با یک تور به ارتفاع ۲ متر و ۲۰ سانتیمتر با حضور ۲ بازیکن در هر تیم برگزار می‌شود.

بازیکنان باید توپ را با استفاده از ضربات پا، سر و سینه و بدون استفاده از دست به زمین حریف ارسال کنند.

انجمن فوتوالی ایران در سال ۱۳۹۰ تشکیل و زیر نظر هیات ورزش‌های روستایی عشایری و بازی‌های بومی محلی فعالیت دارد و تیم ملی فوتوالی ایران در دوره گذشته بعد از تایلند، نایب قهرمان آسیا شد.

یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار سازمان‌یافته دارد و حدود ۴۰۰ نفر در رشته فوتوالی استان فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha