فرمانده سپاه یزد از تشکیل ۵۸۵ صندوق قرض‌الحسنه بسیجیان در استان خبر داد

یزد- ایرنا- فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: تاکنون ۵۸۵ صندوق قرض‌الحسنه مردمی با حضور و عضویت اقشار مختلف مردم به خصوص بسیجیان در استان تشکیل شده است.

سردار " حسین زارع کمالی " روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این صندوق‌های قرض‌الحسنه با هدف جلب کمک‌های مردم و خدمت به اقشار مختلف و توسعه برنامه‌های فرهنگی و عمرانی تشکیل شده است .

وی با قدردانی از همکاری خیران و همراهی مسئولان در مناطق مختلف و پایگاه‌های مقاومت بسیج ادامه داد: هم‌اکنون بیش از ۲۰۰ هزار نفر از افراد مختلف در مناطق استان عضو صندوق‌های قرض‌الحسنه هستند.

این مسئول در ادامه محور اصلی فعالیت بسیج و سپاه را در استان، جهاد محرومیت زدایی، امید آفرینی و جهاد تبیین ذکر کرد که با همکاری مردم و بسیجیان انجام می‌شود.

زارع کمالی بیان کرد: جلب مشارکت‌ هرچه بیشتر مردم در چهار محور اصلی شامل حرکت‌های جهادی، خدمت‌رسانی، اقتصاد مقاومتی و اشتغال و محرومیت‌زدایی جزو برنامه‌های اساسی و ماموریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی گفت: سه قرارگاه اقتصاد مقاومتی، سازندگی و محرومیت‌زدایی و جهادی در استان راه‌اندازی شده و سالانه بر حسب ضرورت با همکاری مردم و مسئولان فعالیت دارد.

استان یزد ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha