فرماندار همدان: ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای راه قهاوند-مرادبلاغی تخصیص یافت

همدان- ایرنا - فرماندار همدان گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای راه بهسازی قهاوند - مرادبلاغی تخصیص پیدا کرده است که بزودی به این پروژه تزریق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسلم مخفی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری بخش شراء (قهاوند) افزود: پروژه های مختلف در حوزه راه، آب و ..با بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار در سطح بخش شراء در حال اجراست.

این مسوول اظهار کرد: طی ۱۰ ماه گذشته فقط در حوزه راه در بخش شراء ۵۷ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: ۲۳ میلیارد تومان پروژه جدید نیز در حوزه راه های روستایی بخش شراء تعریف شده است.

فرماندار همدان گفت: در حوزه ورزش در بخش شرا پروژه هایی با ۲۴ میلیارد تومان اعتبار داریم و ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیز برای استخر قهاوند اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: در ۵ روستای بخش زمین چمن مصنوعی احداث می شود و اعتباراتی برای تکمیل و توسعه زیر ساخت های ورزشی با همراهی نمایندگان محترم مردم همدان در مجلس اختصاص پیداکرد.

فرماندار همدان افزود: احداث پایگاه امداد جاده ای قهاوند با جدیت در حال پیگیری است و بزودی به نتیجه خواهد رسید.

وی اظهار کرد: در آبرسانی و حوزه آب و فاضلاب با ۲۰ میلیارد اعتبار طرح ها در حال پیشبرد است و فاضلاب شهر قهاوند با ۴ میلیارد اعنبار در حال اجرا است. سه مجتمع آبرسانی نیز در این بخش پیش بینی و در حال اجراست که مشکل آب تعدادی از روستاهای ما را حل خواهد کرد.

مخفی همچنین گفت: فیبرنوری در این بخش تا کنون اجرا نشده بود که با همکاری خوب مخابرات و شهرداری قهاوند این زیر ساخت مهم به بخش رسید.

این مسوول خاطرنشان کرد: نگاه به بخش ها و روستاهای شهرستان عدالت محورانه است و طی ۱۰ ماه گذشته این هفتمین حضور رسمی ما در سطح بخش شراء است.

در این نشست همچنین علی محمد عنایتی اکمل به عنوان بخشدار جدید بخش شراء معرفی و از خدمات صحبت الله همایونفر در سمت بخشداری شراء تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بخش شراء به مرکزیت قهاوند از توابع شهرستان همدان است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha