فرماندار لارستان: چرخ تولید هیچ کارخانه‌ای نباید متوقف شود
عکس تزئینی است

لارستان -ایرنا-فرماندار ویژه لارستان با تأکید بر اینکه در شرایط کنونی هیچ کارخانه و کارگاه تولیدی نباید تعطیل و چرخه تولید آن متوقف شود، گفت: هدف ما از اقدامات در حال انجام، پیشگیری از تعطیلی مراکز صنعتی و جلوگیری از بیکاری نیروهای خدوم کار و متوقف شدن چرخه تولید است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، داریوش دهقان شامگاه چهارشنبه در جلسه کارگروه رفع موانع تولید برای بررسی مشکلات کارخانجات صنعتی لارستان اظهار کرد: یکی از مهمترین راهبردهای دولت سیزدهم حمایت از واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی و سرمایه‌گذاری‌ در کشور و شهرستان بزرگ لارستان است و بر اساس اسناد موجود، از بیکاری تعداد قابل‌توجهی از نیروهای کار و تعطیلی کارخانه‌های متعددی جلوگیری شده است.

فرماندار لارستان: چرخ تولید هیچ کارخانه‌ای نباید متوقف شود

فرماندار ویژه لارستان با تأکید بر اینکه در شرایط کنونی هیچ کارخانه و کارگاه تولیدی از جمله لبنیاتی قنبرزاده نباید تعطیل و چرخه تولید آن متوقف شود، گفت: هدف ما از اقدامات در حال انجام، پیشگیری از تعطیلی مراکز صنعتی و جلوگیری از بیکاری نیروهای خدوم کار و متوقف شدن چرخه تولید است.

دهقان افزود: ما نمی‌خواهیم حقی از کسی ضایع شود، در مواردی بوده که حتی افرادی در جلسات با تندخویی برخورد کردند اما با این وجود نباید بگذاریم حق آنها ضایع شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان هم گفت: مرجع رسیدگی و تصمیم گیری درباره یک مسئله، نباید زیر سوال برود چرا که اگر این اتفاق بیفتد دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود. این باید اولین اصل پذیرفته شده در بین ما باشد.

محسن سلمانپور با گلایه از برخی رفتارهای خطا از سوی مدیریت کارخانه قنبرزاده هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ رسانه‌ای گفت: ما امروز برای رفع موانع تولید اینجا هستیم و امیدواریم با اقدامات مناسب این موضوع حل شود.

فرماندار لارستان: چرخ تولید هیچ کارخانه‌ای نباید متوقف شود

در پایان جلسه مقرر شد رؤسای دانشگاه علوم پزشکی و اداره استاندارد لارستان شخصا به موضوع ورود کنند و برای حل مسائل کارخانه طی چند روز آینده یک بازدید میدانی انجام دهند.

به گزارش ایرنا،کارخانه لبنیاتی قنبرزاده از کارخانه‌های بزرگ و مطرح در حوزه لبنیات است؛ این کارخانه پنج هزار و ۱۰۰ مترمربع مساحت و ۲هزار و ۴۰۰ متر زیربنا دارد که از سال ۹۳ افتتاح شده است اما سابقه ۳۵ ساله‌ای در بخش محصولات لبنی سنتی دارد.

محصولات این کارخانه شامل دوغ (با سه طعم نعنا، نعنا موسیر و ساده)، ماست چکیده، ماست موسیر، پنیر خامه‌ای، پنیر پیتزا، کشک، پنیر و تمام محصولات لبنی می‌شود و قرار است به زودی تولید کره هم به آن اضافه می‌شود.

شهرستان لارستان در فاصله ۳۴۰ کیلومتری جنوب شیراز در استان فارس قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha