۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۹:۳۴
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85277197
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اردوی آماده‌سازی برادران علیپور در همدان برای کسب سهمیه سنگنوردی المپیک

همدان- ایرنا- برادران علیپور برای کسب سهمیه سنگنوردی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، اردوی آماده‌سازی خود را در همدان دایر کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا اردوی تیم ملی سنگنوردی سرعت مردان کشور هم اکنون در حالی به میزبانی سالن زنده یاد فرهاد میرزاجانی همدان در جریان است که رضا، میلاد و مهدی علیپور در این اردو حضور دارند.

این اردوی آماده‌سازی زیر نظر حمیدرضا توزنده جانی مربی تیم ملی سنگنوردی سرعت به مدت ۱۰ روز به میزبانی شهر همدان در حال برگزاری است.

سرپرست اردوی تیم ملی سنگنوردی سرعت در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: اردوی آماده‌سازی ملی پوشان به صورت منظم در همدان جریان دارد و هر سه سنگنورد به مسابقات کسب سهمیه المپیک اعزام می‌شوند.

اردوی آماده‌سازی برادران علیپور در همدان برای کسب سهمیه سنگنوردی المپیک

احسان جباری افزود: مسابقات سنگنوردی سرعت انتخابی المپیک ۲۰۲۴ قرار است از هفدهم بهمن ماه به میزبانی کشور اندونزی آغاز شود و ملی پوشان کشورمان در تلاش برای کسب سهمیه هستند.

گفتنی است؛ رضا علیپور مهرماه گذشته در جریان بازی‌های آسیایی هانگژو چین پس از عبور از سد وردیک لئوناردو، رکورددار اندونزیایی ماده سرعت جهان در فینال با نماینده چین روبه‌رو شد که در این رقابت نیز نماینده ایران با اقتدار ششمین مدال طلای کاروان ورزشی ایران را به گردن آویخت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha