صندوق کارآفرینی امید یزد از جشنواره های  بومی، محلی حمایت می کند

یزد - ایرنا - مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد گفت: این صندوق از جشنواره های کسب و کارهای بومی و محلی با عنوان کاربوم در راستای ایجاد اشتغال و تولید حمایت می کند.

"سید عباس امامی" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حمایت ها یکی از طرح های استراتژیک صندوق و در راستای شناسایی

حلقه‌های مفقوده، شبکه سازی و ایجاد زنجیره ارزش در روستا و در نهایت ارتقا کسب و کارها در منطقه انجام می شود.

وی اظهار کرد: در این راستا صندوق از برگزیدگان جشنواره روستا و انار با اهدای لوح تقدیر و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به ترتیب نفر اول ۲۰۰ میلیون تومان، نفر دوم ۱۵۰ میلیون تومان و نفر سوم ۱۰۰ میلیون تومان حمایت می نماید.

وی با بیان اینکه جشنواره روستا و انار در روز های ۱۱ و ۱۲ آبان ماه در روستای تاریخی و هدف گردشگری سریزد مهریز برگزار می شود افزود: اجرای برنامه های شاد و متنوع از برنامه های این جشنواره است

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد ادامه داد: برنامه داریم که از جشنواره های دیگر هم حمایت کنیم تا شاهد کسب و کار باشیم.

روستای هدف گردشگری سریزد در شرق شهرستان مهریز واقع‌شده و از بناهای تاریخی این روستا می‌توان به قلعه ساسانی، دروازه شهر فرافر، کاروانسرا، چاپارخانه، مسجد جامع و … به همراه مجموعه‌ای از آب‌انبارها و خانه‌های تاریخی اشاره کرد.

هم اکنون در ۱۰ شهرستان استان یزد صندوق کارآفرینی امید با ۲۶ نیرو در حال ارائه خدمات هستند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha