ایجاد زیرساخت‌ها برای ساماندهی کارگاه‌های ضایعاتی‌ چابهار آغاز شد

چابهار- ایرنا- مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری‌های چابهار و کنارک از آماده سازی زمین و همچنین ایجاد زیرساخت‌ها به منظور ساماندهی کارگاه‌های ضایعاتی سطح شهر چابهار خبر داد.

منصور رئیسی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: هم اکنون بیش از ۸۰ کارگاه غیرمجاز ضایعاتی در سطح شهر چابهار فعّالیت دارند که به دلیل عدم ساماندهی، مشکلات و معضلات فراوانی را از نظر بهداشتی و زیست محیطی متوجه شهر و شهروندان کرده که بزودی این کارگاه‌ها ساماندهی می‌شوند.

وی بیان کرد: تسطیح و آماده سازی زمین به منظور ساماندهی کارگاه‌های ضایعاتی سطح شهر چابهار انجام شده و عملیات ایجاد راه دسترسی و همچنین تسطیح زمین طی روزهای گذشته صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری‌های چابهار و کنارک ادامه داد: صاحبان کارگاه‌های ضایعاتی که تاکنون نسبت به تشکیل پرونده در سازمان مدیریت پسماند شهرداری‌های چابهار و کنارک اقدام نکرده‌اند، لازم است هر چه سریعتر نسبت به تشکیل و تکمیل پرونده اقدام کنند.

وی افزود: ساماندهی کارگاه‌های ضایعاتی موجب افزایش امنیت، کاهش سرقت و همچنین موجب ارتقاء شاخص های بهداشتی و زیست محیطی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha