۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۴۶
کد خبر: 85275262
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سارق ۲ کیلو طلا در کرمان دستگیر شد

۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۴۶
کد خبر: 85275262
سارق ۲ کیلو طلا در کرمان دستگیر شد
عکس آرشیوی است

کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمان از شناسایی و دستگیری عامل سرقت ۲ کیلو طلا از یک واحد طلافروشی در شهر کرمان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سردار ناصر فرشید روز دوشنبه در تشریح این خبر گفت: ماموران پرتلاش پلیس آگاهی در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع سرقت حجم زیادی طلا از یک طلافروشی، تحقیقات تخصصی خود را آغاز کردند و خوشبختانه با بررسی سرنخ های موجود خیلی زود به نتیجه رسیدند.

وی اظهار داشت: با بررسی های ماموران پلیس مشخص شد فردی که در این طلافروشی به عنوان شاگرد مشغول کار بوده با سواستفاده از حسن اعتماد صاحب مغازه به تدریج ۲ کیلو طلا را از این محل خارج کرده که در این رابطه طلاها به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال کشف شد و پیجویی های بعدی برای بازگرداندن بخش باقیمانده این حجم طلا نیز در دست انجام است.

فرمانده انتظامی استان کرمان در این خصوص یادآور شد: توصیه پلیس به این صنف مهم و البته به همه اصناف و بازاریان این است ضمن تجهیز محل کسب و کار خود به تجهیزات پایش تصویری و همین طور سامانه مرکز هشدار الکترونیک(مها)، نسبت به افرادی که به صورت دائم و موقت در مغازه خود به کار می گیرند نیز شناخت و اطمینان لازم را کسب کنند.

شرور زمین‌خوار در کرمان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان نیز از دستگیری یک فرد شرور اوباش و عامل زمین خواری در شهر کرمان خبر داد.

سرهنگ مهدی پورامینایی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان کرمان یک فرد شرور و اوباش که با قدرت نمایی و خشونت اقدام به زمین خواری در مناطق مختلف شهر نیز کرده بود را شناسایی کردند.

وی اظهار داشت: با بررسی های بعدی مشخص شد این فرد در یکی از مناطق حاشیه ای شهر کرمان با دیوارکشی و ساخت و ساز، اراضی متعلق به دولت را به صورت غیرقانونی تصرف کرده که در ادامه با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ پورامینایی با بیان اعلام رضایت شهروندان از اقتدار پلیس در برابر بر هم زنندگان نظم و امنیت، به شهروندان اطمینان داد پلیس با اینگونه افراد برخورد قاطعانه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha