صدور مجوز برگزاری ۱۲۹ دوره آموزش کوتاه مدت علمی کاربردی

تهران-ایرنا- مدیرکل دفتر آموزش‌های کوتاه مدت دانشگاه جامع علمی کاربردی از صدور مجوز برگزاری ۱۲۹ دوره آموزش کوتاه مدت علمی کاربردی تقاضامحور در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، جلسات ۸۸ و ۸۹ کارگروه آموزش‌های عالی کوتاه مدت علمی کاربردی به ریاست اصغر کشت‌کار قائم‌مقام رییس و معاون آموزشی دانشگاه و با حضور اعضای کارگروه دوره‌های کوتاه مدت و کمیته شهریه دانشگاه برگزار شد.

وحید بیگدلی ‌راد مدیرکل دفتر آموزش‌های کوتاه مدت دانشگاه جامع علمی کاربردی و دبیر کارگروه آموزش‌های عالی کوتاه مدت این دانشگاه با تشریح جلسات ۸۸ و ۸۹ کارگروه آموزش‌های عالی کوتاه مدت علمی کاربردی ، اظهار داشت: در این جلسات دوره تک‌درس فضای دوستدار کودک پس از بحران در استان قزوین به منظور توسعه بیش از پیش ظرفیت‌های ملی در رابطه با حمایت از کودکان در شرایط بحران در این جلسه به تصویب رسید.

وی افزود: همچنین دوره تک درس اصول اپراتوری و سرویس و نگهداری لیفتراک در استان خراسان شمالی به منظور تربیت نیروی ماهر جهت اپراتوری، سرویس و نگهداری لیفتراک در این جلسه تصویب شد.

مدیرکل دفتر آموزش‌های کوتاه مدت دانشگاه جامع علمی کاربردی ادامه داد: دوره کوتاه مدت ارتینگ در شبکه های برق و اتوماسیون صنعتی در استان خوزستان با هدف توانمندسازی در جهت فعالیت‌های طراحی و مهندسی برق و طراحی انواع سیستم‌های ارتینگ از دیگر دوره های مورد تصویب در این جلسه بود

بیگدلی یادآور شد: با تصویب کارگروه آموزش های عالی کوتاه مدت علمی کاربردی، دوره کوتاه مدت گزارش‌نویسی و ثبت اقدامات مراقبتی سالمندان در مرکز آموزش علمی کاربردی آسایشگاه معلولین و سالمندان کهریزک در استان تهران نیز به منظور آشنایی و کسب دانش مراقبان با اصول و قوانین مستندسازی در گزارش‌نویسی برگزار می شود.

وی همچنین گفت: در جلسات ۸۸ و ۸۹ کارگروه آموزش‌های عالی کوتاه مدت علمی کاربردی : در مجموع اجرای ۱۲۹ دوره آموزش کوتاه مدت علمی کاربردی تقاضامحور در گروه‌های آموزشی صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی، فرهنگ و هنر و کشاورزی برای ۴۹ متقاضی در ۲۱ استان صادر شد که این دوره‌ها ظرفیت آموزش قریب به ۱۱ هزار و ۵۸۲ نفر مهارت‌جوی واجد شرایط را دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha